اخبار بازی

سازندگان A Way Out روی یک بازی جدید کار می‌کنند

سازندگان A Way Out روی یک بازی جدید کار می‌کنند

وی جی مگ: با توجه به صحبت‌های جدید Josef Fares موسس استودیو Hazelight، سازندگان A Way Out روی یک بازی جدید کار می‌کنند. Fares عادت دارد علاوه‌بر جلب توجه با ساخته‌های با کیفیتش، با سخنان خود نیز توجهات را معطوف خود کند. وی در مصاحبه در Nordic Game به استقبال صورت گرفته از A Way Out اشاره کرد و اینکه چگونه تیم استودیو او حین توسعه این بازی رشد کرده است.

به گزارش .ی جی مگ، Fares این گونه توضیح داد «متوجه هستید که A Way Out برای ما موفقیت بسیار بزرگ و دیوانه‌واری بود. ما پروژه ساخت بازی را تنها با 10 نفر آغاز کرده در حالی که به مرور اعضای تیم به 40 نفر رسید. 70 درصد تیم تنها کارآموز بودند. اما شما باید منتظر بازی بعدی ما باشید. حال ما سازندگان کاربلدی شده‌ایم. تیم ما بهتر و بهتر شده و می‌توانیم بازی‌های بزرگ‌تر و باکیفیت‌تری بسازیم.»

«قطعا من فکر می‌کنم تنوع در بازی‌ها به امری نایاب تبدیل شده است. اما شما گیمرهایی را می‌بینید که بازی ما را تجربه می‌کنند و احساس خستگی از آن نمی‌کنند. آن‌ها می‌خواهند هم‌چنان به بازی ادامه دهند. این امری است که من به آن افتخار می‌کنم. هم‌چنین واکنش آن‌ها هنگامی که در حال عبور از مراحل مختلف بازی هستند. دیدن این صحنه‌ها واقعا لذت‌بخش است.»

Gamereactor

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − هجده =

  • سلام
    من میخواهم این بازی رو بخرم و با دوستم آنلاین بازی کنم
    لطفاً بهم بگید بدون پلاس میشه بازی کرد