اخبار بازی

سازندگان A Way Out: PS4 مثل یک PC پنج ساله است

سازندگان A Way Out: PS4 مثل یک PC پنج ساله است

بسته به نوع سلیقه شما، A Way Out بازی جدید EA می‌تواند یک بازی بسیار جالب یا حتی نه چندان زیبا باشد اما این بازی بحث‌های بسیار زیادی را در حین E3 به خود اختصاص دهد.

در صحبت با Engadget خالق A Way Out صحبت‌های جالبی در مورد این بازی انجام داده است. قسمت اصلی و جنجالی صحبت Josef Fares در مورد PS4 بوده است. او در حالی که PS4 در مقابل دیدیگانش در حال اجرا بازی بود گفت:« می‌خواهید حقیقت را بدانید؟ این ماشین واقعا مانند آن چیز که شما فکر می‌کنید قدرتمند نیست. به نظر من PS4 مانند یک PC است که 5 سال از عمر آن می‌گذرد. اگر کنسول‌ها مانند PCهای روز قوی بودند بازی‌های کاملا متفاوتی را مشاهده می‌کردیم. بیشتر حجم کاری که سازندگان بازی‌های مختلف انجام می‌دهند این است که بازی خود را روی کنسول‌ها به درستی اجرا کنند.»

در حال حاضر تاریخ عرضه بازی جدید Josef Fares یعنی A Way Out، سال 2018 در نظر گرفته شده است و برای PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − 13 =

  • سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران این سایت که کم و بیش با نیم ساعت هایی که از بازی ها میزارید با آنها آشنا شدم بهترین سایت در حوزه تحلیل بازی ها را شما دارید ولی ای کاش به جز تحلیل فنی تحلیل محتوایی و داستانی مطابق با فرهنگ خودمون بزارید .باتشکر