اخبار بازی

سازندگان Ark Survival Evolved به سازندگان ماد حقوق خواهند داد

سازندگان Ark Survival Evolved به سازندگان ماد حقوق خواهند داد 1

پرداخت پول برای خرید ماد‌ در بازی‌ها به یکی از پر بحث‌‌ترین ویژگی‌های موجود در صنعت بازی در سال 2015 بود. این کار اولین بار توسط Valve و Bethesda معرفی شد و سریعا باعث مشکلات فراوانی گشت.

در این سیستم سازندگان ماد برای بازی Skyrim می‌توانستند ماد طراحی شده را توسط Steam Workshop به فروش برسانند. در حالی که این سیستم خرید و فروش ماد از ابتدا نیز یک شکست کامل بود، Valve به تازگی اعلام کرد که قصد دارد تا به زودی دوباره از این قابلیت البته با ویژگی‌های متفاوت استفاده کند.

حالا استودیوی Wildcard که بیشتر به خاطر ساخت بازی Ark Survival Evolved شناخته می‌شود به توافقی جدید به Newell مالک Valve رسیده است. در این توافق سازندگان ماد می‌توانند به درآمد زایی برسند. البته طراحی این سیستم کمی با سال 2015 فرق دارد و طراح ماد نمی‌تواند ماد را به صورت مستقیم به گیمر بفروشد. در عوض آنها به طراحان ماد بر اساس کار و حتی کامل کردن ماد‌ها حقوقی ماهانه خواهند داد.

کارگردان این بازی Jeremy Stieglitz در این مورد توضیح داد که استودیوی Wildcard هر ماه 15 طراح ماد را انتخاب کرده و بر اساس کیفیت کار آنها، حتی تا 4000 دلار به آنها دستمزد می‌دهد! هر ماه این ماد‌ها مورد ارزشیابی قرار می‌گیرند تا در مورد پرداخت حقوق در ماه آینده به آنها تصمیم گرفته شود. ممکن است که برخی از این ماد‌ها در ماه دوم از لیست خارج شده و فرصت به فرد یا تیمی جدید داده شود تا با ماد‌های جدید به دنیای Ark Survival Evolved ملحق شوند. همچنین احتمال افزایش تعداد ماد‌های انتخابی به بیش از 15 عدد در ماه در آینده وجود دارد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − سیزده =