اخبار بازی

سازندگان Batman Arkham Origins در حال ساخت یک بازی Co-op

سازندگان Batman Arkham Origins در حال ساخت یک بازی Co-op

برای مدت بسیار زیادی همگان فکر می‌کردند که استودیوی Warner Montreal، تیمی که مسئولیت ساخت Batman Arkham Origins را بر عهده داشت، مشغول ساخت بتمنی جدید هستند که در آن شاهد حضور Damien Wayne به عنوان شخصیت اصلی خواهیم بود.

حالا به نظر می‌رسد که برنامه به صورت کلی تغییر کرده است و بازی بعدی آنها یک اثر مالتی‌پلیر با ویژگی‌های Co-op و طراحی جهان باز خواهد بود. البته این بازی نیز در دنیای DC Universe پیگیری می‌شود. بر اساس اطلاعاتی که توسط کاربری به اسم Virgilhawkins17 منتشر شده، بازی جدید Warner Montreal علاوه با ویژگی‌های اشاره شده دارای بخش داستانی تکنفره نیز خواهد بود. این تیم برای ساخت اثر جدید خود از مکانیزم‌های نقش‌آفرینی نیز استفاده کردند، همانطور که در سری Batman Arkham شاهد آن بودیم.

در حال حاضر هیچکدام از اطلاعات منتشر شده به صورت رسمی مورد تایید قرار نگرفته است و شایعات در مورد پروژه جدید استودیوی Warner Montreal همچنان ادامه دارد. باید منتظر ماند و دید که در نهایت Warner Montreal واقعا در حال ساخت چه بازی است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + 13 =

  • آقا جواد ببخشيد از بابت اسپم-ولى شما راست ميگفتى-كاملا حق با شما بود-ديگه نميشه به سرى NFS اميدوار بود-ديگه نميشه كه شايد خيلى ها حتى مدت ها باشه تره هم واسه بازى خورد نكنن ولى من همون يك درصد اميدى كه به بازى داشتم از بين رفت-خداحافظ NFS براى هميشه 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥