اخبار بازی

سازندگان Civilization و XCOM روی یک بازی جدید کار می‌کنند

سازندگان Civilization و XCOM روی یک بازی جدید کار می‌کنند

وی جی مگ: سازندگان Civilization و XCOM روی یک بازی جدید کار می‌کنند. استودیو Firaxis یکی از سازندگان با استعداد صنعت بازی به شمار می‌رود. آن‌ها سری Civilization را در کارنامه داشته که نسخه پنجم آن یکی از بهترین عناوین استراتژی تاریخ محسوب می‌شود و در عین حال ریبوت صورت گرفته توسط آن‌ها برای XCOM نیز با موفقیت فراوانی همراه شد.

به گزارش وی جی مگ، ظاهرا سازندگان Civilization و XCOM قصد دارند به این دو بازی خود استراحت داده و برای مدتی چرخه تولید یک در میان آن‌ها را متوقف کنند. زیرا این صحبتی است که مدیر شرکت 2K آقای David Ismailer در مصاحبه با GamesIndustry.biz ارائه کرده است. به گفته Ismailer شرکت 2K از Firaxis درخواست کرده که روی یک بازی یا IP کاملا جدید مشغول کار شده و آن را به چرخه Civilization و XCOM اضافه کنند. «ما یک نسخه از Civilization و به دنبال یک نسخه جدید از XCOM را عرضه کردیم و اکنون قصد داریم به عناوین خود یک بازی جدید دیگر را اضافه کنیم.»

این پروژه جدید هر بازی که باشد با توجه به استعداد و قدرت استودیو Firaxis شکی و تردیدی وجود ندارد که آن‌ها از پس تولید آن برآمده و با محصولی باکیفیت در ژانر خود رو به رو خواهیم شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 2 =