اخبار بازی

سازندگان Cyberpunk 2077 از چه بازی الهام گرفته‌اند ؟

سازندگان Cyberpunk 2077 از چه بازی الهام گرفته‌اند ؟

وی جی مگ: تاکنون اطلاعات چندانی از آخرین ساخته CD Projekt RED در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته اما وبسایت اسپانیایی Areajugones مصاحبه‌ای طولانی را با طراح ماموریت‌های این عنوان انجام داده که در بخش‌هایی از آن می‌توان متوجه شد سازندگان Cyberpunk 2077 برای ساخت بازی خود از چه آثار دیگری الهام گرفته‌اند.

به گزارش وی جی مگ، کارگردان طراحی ماموریت‌های این اثر یعنی Mateusz Tomaszkiewicz در بخشی از گفت و گوی خود از Vampire: The Masquerade – Bloodlines نام برده. نقش آفرینی که 15 سال پیش روانه بازار شده بود و هر چند از دید گیم‌پلی با نظر مثبت بسیاری از کارشناس‌ها همراه شد اما ساخت آن از دید فنی مشکلات بسیاری را مقابل خود دید.

سازندگان Cyberpunk 2077 و شخص Tomaszkiewicz در این مصاحبه توضیح داده که برای کار روی این اثر جدید بیش از دیگر آثار از Vampire: The Masquerade – Bloodlines الهام گرفته. نقش آفرینی اول شخص که یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت آن طراحی سیستم دیالوگ‌ها و تاثیر آن روی دیگر بخش‌های داستانی بود.

جالب است بدانید که قسمت دوم این مجموعه بعد از سال‌ها انتظار چندی پیش تحت عنوان Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 معرفی شد و قرار است در سه ماه ابتدایی سال 2020 منتشر شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − 12 =