اخبار بازی

سازندگان Days Gone‌ روی یک بازی جدید کار می‌کنند

سازندگان Days Gone‌ روی یک بازی جدید کار می‌کنند

وی جی مگ: سازندگان Days Gone‌ روی یک بازی جدید کار می‌کنند. استودیو Bend در حالی که هنوز کار روی عنوان زامبی‌محور آخرزمانی خود را به اتمام نرسانده‌ اما در فکر پروژه‌های پس از آن و ساخت بازی جدید هستند.

به گزارش وی جی مگ، براساس آگهی شغلی منتشر شده این استودیو به دنبال استخدام یک طراح کانسپت‌آرت ارشد برای کار روی یک بازی کاملا جدید AAA است بدین ترتیب مشخص شده سازندگان Days Gone‌ روی یک بازی مشغول کار هستند. اگرچه حدس و گمان در رابطه با پروژه جدید استودیو Bend بسیار زود است اما آگهی شغلی به طور مشخصی به IP جدید اشاره داشته و اگرچه شاید این استودیو بتواند همزمان روی پروژه جدید و ادامه احتمالی Days Gone‌ کار کند اما این قضیه دور از انتظار است. زیرا باید توجه کرد تعداد کارمندان مشغول به کار در Bend آن‌جنان زیاد نیست که به توانند در یک زمان روی دو بازه بزرگ و پر هزینه کار نمایند.

در حال حاضر جزئیاتی در خصوص بازی جدید سازندگان Days Gone‌ در دسترس نیست. تنها آگهی شغلی پست شده توضیح یک خطی را بدین گونه ارائه می‌کند که بازی از رنگ‌بندی به حالت معناداری استفاده می‌کند. «فرد مورد نظر به عنوان مسئول طراحی کانسپت‌آرت که نورپردازی و رنگ‌بندی آن در تمامی طول بازی اعمال می‌شود انتخاب می‌شود. این نکته شامل رنگ‌های کلیدی برای محیط، شخصیت‌ها و بخش‌های سینمایی بازی می‌شود تا با ساختار احساسی بازی و ضرباهنگ داستان آن هماهنگ شود.»

باید منتظر ماند و دید استودیو Bend که عناوینی چون Syphon Filter و Uncharted: Golden Abyss را در کارنامه دارد مشغول توسعه چه اثری است. بازی Days Gone‌ به صورت انحصاری برای کنسول PS4 در حال ساخت بوده و در تاریخ 22 فوریه 2019 (3 اسفند 97) عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × سه =