اخبار بازی

سازندگان Dead Space در گذشته روی بازی Jack the Ripper کار می‌کردند

سازندگان Dead Space در گذشته روی بازی Jack the Ripper کار می‌کردند

وی جی مگ: شخصیت جک قاتل یا همان Jack the Ripper برای سال‌ها میزبان افسانه‌هایی از واتچپل لندن در سال 1888 بود. قاتلی که شب‌ها به خیابان‌ها آمده و زنان را هدف قرار می‌داد اما نهایتا نه هویت مشخصی دارد و نه مدارک دقیقی از آن در دسترس است. با این حال به نظر می‌رسد که سازندگان Dead Space در گذشته روی بازی Jack the Ripper کار می‌کردند و قصد داشته‌اند که این داستان قدیمی انگلیسی را به صنعت بازی برای بار دیگر وارد کنند. این در حالی است که چند سال پیش استودیو Visceral Games تعطیل شد و پروژه ساخت بازی Jack the Ripper نیز متوقف شده.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعاتی که به تازگی از این پروژه کنسل شده از سوی وبسایت پالیگان منتشر شده نشان از این دارد که سازندگان Dead Space در گذشته روی بازی Jack the Ripper کار کرده و قصد داشته‌اند که گیمر را در نقش این شخصیت مرموز و جذاب قرار دهند. البته ماجرا به همین‌جا ختم نشده و بازی استودیو Visceral که قرار بوده با نام The Ripper ساخته شود، سعی در روایت داستان از زاویه دید جک داشته. در مقابل البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که در داستان طراحی شده از سوی سازندگان Dead Space، زن‌هایی که توسط جک کشته می‌شوند خون‌آشام بودند.

در نهایت اوضاع به شکل مورد نظر استودیو Visceral Games پیشرفت و با تعطیلی آنها پروژه ساخت بازی Jack the Ripper نیز متوقف شد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 5 =