اخبار بازی

سازندگان Forza Motorsport روی یک بازی متفاوت کار می‌کنند

سازندگان Forza Motorsport روی یک بازی متفاوت کار می‌کنند

وجی مگ: براساس گفته‌های کارگردان استودیو Turn 10 Studios سازندگان Forza Motorsport روی یک پروژه جدید و متفاوت کار می‌کنند. به نظر می‌رسد بازی بعدی این استودیو دیگر ارتباطی به مجموعه ریسینگ Forza نخواهد داشت.

به گزارش وی جی مگ، در آخرین شماره از پادکست ماهیانه مخصوص سری Forza کارگردان نوآوری Turn 10 Studios یعنی دن گرین‌اوالت اظهار کرد که کار استودیو روی پروژه بعدی آغاز شده و اکنون به مرحله طراحی کانسپت وارد شده است. امری که بیان می‌دارد بازی بعدی سازندگان Forza Motorsport به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود و شاید حتی انتشار آن به عنوان بازی لانچ کنسول نسل آینده Xbox در سال 2020 در نظر گرفته شود. شاید جالب‌ترین بخش صحبت‌های گرین‌اوالت هنگامی بود که ایشان اشاره کرد استودیو Turn 10 قصد دارد تا نظر عموم مخاطبین را در هنگام بخش طراحی ایده‌ها و کانسپت‌ها مشارکت دهد.

«من مدت‌هاست که در این استودیو مشغول به کار بوده و تغییرات صنعت را مشاهده کرده‌ام. همواره رویکرد مشخصی برای توسعه بازی‌های ما در مراحل مختلف آن وجود داشته است. ما از هنگام Forza Motorsport 7 سعی کردیم کمی در آن تغییری اعمال کنیم و نظر مخاطبین را بیشتر در توسعه بازی مشارکت دهیم. قصد داریم آن را نیز بیشتر کنیم. این موضوع شیوه شکل‌گیری ایده‌ها را نیز متفاوت می‌کند. در گذشته طرح‌ها و ایده‌های اولیه را خودمان شکل می‌دادیم اما این بار می‌خواهیم آن را به شیوه‌ای دیگر انجام دهیم. ما می‌خواهیم این کار در نزد عموم مخاطبین و با کمک طرفداران‌مان انجام دهیم. تیم سازنده مسلما نگرش کلی خود را به بازی منتقل می‌کند اما در عین حال می‌خواهیم گیمرها نیز در طول ساخت بازی مشارکت بیشتری داشته باشند و صدای آن‌ها توسط ما شنیده شود.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × دو =