اخبار بازی

سازندگان Hitman در حال مذاکره با همکاران احتمالی برای ساخت نسخه‌ای جدید

سازندگان Hitman در حال مذاکره با همکاران احتمالی برای ساخت نسخه‌ای جدید

سال گذشته اتفاقات زیادی برای استودیو IO Interactive رخ داد. در حالی که فصل اول Hitman یکی از بازی‌های خوش ساخت سال 2016 بود اما در چند ماه گذشته جدا شدن این استودیو از زیر مجموعه Square Enix بودیم، آنها IP سری Hitman را نیز با خود از زیر نظر Square Enix خارج کردند.

بعد از آن IO Interactive به پشتیبانی از فصل اول پرداخت و اعلام کرد که اخبار بیشتر در مورد ادامه این سری در سال 2018 منتشر خواهد شد. مدیر این استودیو Hakan Abrak در مورد آینده این استودیو و مشارکت آنها با شرکت‌های ناشر برای ساخت یک Hitman جدید اعلام کرد:« ما قبلا توسط یک شرکت خریداری شده بودیم اما در حال حاضر از صمیم قلب احساسی می‌کنیم که به فضا برای نفس کشیدن و آزادی نیاز داریم. ما دوست داریم آزاد باشیم تا بتوانیم به راحتی با هواداران ارتباط برقرار کنیم. ما دوست داریم آزاد باشیم تا بتوانیم تصمیم‌های بنیادی برای استودیو و بازی‌ها بگیریم.»

به نظر می‌رسد که در حال حاضر IO Interactive در حال مذاکره برای همکاری با شرکت‌های ناشر احتمالی بازی آینده خود هستند تا از لحاظ مالی به آنها کمک کنند. همچنین Abrak اعلام کرد که آنها قصد دارند نسخه بعدی از Hitman بهترین بازی این سری باشد. فصل اول Hitman در اوایل سال 2017 تنها دو میلیون مخاطب داشت اما حالا این رقم به 7 میلیون افزایش پیدا کرده است. به نظر می‌رسد در صورتی که تصمیم‌های درست اتخاذ شود، آینده سری Hitman با توجه به مستقل شدن IO Interactive بسیار روشن باشد.

منبع

برچسب‌هاHitman io interactive pc PS4 xbox one
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − پانزده =