اخبار بازی

سازندگان Horizon Zero Dawn از شروع توسعه این بازی می‌گویند

سازندگان Horizon Zero Dawn از شروع توسعه این بازی می‌گویند

وی جی مگ: سازندگان Horizon Zero Dawn از شروع توسعه این بازی می‌گویند. یکی از قابل‌توجه‌ترین تغییرات صورت گرفته در ساختار سبکی که یک استودیو آن را دنبال می‌کرده توسط استودیو Guerrilla Games انجام شده است. استودیویی که سال‌ها با ساخت عناوین اول شخص شوتر شناخته می‌شد تصمیم گرفت به سراغ توسعه بازی Open world در ساحتار اکشن نقش‌آفرینی برود. این تغییر روند بسیار قابل ملاحظه است مخصوصا وقتی می‌بینید که چگونه استودیو Guerrilla Games در ساخت تمام جنبه‌های Horizon Zero Dawn عالی کار کرده است.

به گزارش وی جی مگ، مسلما ایده شکل‌گیری چنین تغییراتی در نگاه اول بسیار ترسناک است. Michiel van der Leeuw کارگردان فنی بازی در مصاحبه با EDGE، از شروع توسعه این بازی سخن می‌گوید که دورنمای تغییر ژانر همزمان با تغییر نسل کنسول‌ها به چه اندازه دلهره‌آور بوده است. «ما واقعا ابتدای کار می‌ترسیدیم. این موضوع زمانی ترسناک‌تر می‌شود که شما تغییر سبک بازی خود را همزمان با تغییر نسل انجام دهید.» van der Leeuw خاطر نشان کرد پیش‌ تولید Horizon Zero Dawn تنها با یک تیم 14 نفره جلو می‌رفت تا اینکه سرانجام تمامی اعضای تیم کار روی Shadow Fall را به اتمام برسانند.

«اضطراب زیادی وجود داشت که توسعه بازی چگونه پیش خواهد رفت. اگرچه ما ساختار غیرخطی را پیش از آن در Shadow Fall تجربه کرده بودیم اما ساختار Open world چالش‌های بیشتری نسبت به ساختار بازی‌های خطی دارد که تا پیش از این به آن عادت کرده بودیم. ما هیچ ایده‌ای نداشتیم که چگونه می‌خواهیم یک دنیای Open world را پیاده‌سازی کنیم. در بازی‌های غیرخطی، شما می‌توانید به راحتی یک ماموریت جانبی را انتخاب کرده و آن را دنبال کنید. اما در در خصوص بازی‌های Open world ما هیچ ایده‌ای راجع به پیچیدگی‌هایی که مناطق مختلف آن نیازمند است نداشتیم.»

منبع: Gamingbolt.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × پنج =