اخبار بازی

سازندگان LawBreakers بازی بتل رویال Radical Heights را معرفی کردند

سازندگان LawBreakers بازی بتل رویال Radical Heights را معرفی کردند

وی جی مگ: بازی LawBreakers را به خاطر دارید؟ اثری ساخته استودیوی Boss Key Productions که با مشکلات بسیاری روبرو شد. حالا این تیم با الهام گیری از بازی‌های موفق سبک بتل رویال، بازی Radical Heights را معرفی کرده است.

به گزارش وی جی مگ، این بازی از امروز به صورت رایگان برای PC و از طریق استیم در دسترس قرار خواهد گرفت. البته عرضه این بازی به صورت دسترسی زودتر از موعد است. تیم سازنده از شیوه دسترسی زودتر از موعد استفاده کرده تا بتواند از مراحل اولیه ساخت با گیمر‌ها در ارتباط باشد و از بازخورد‌های آنها در ساخت هسته اصلی استفاده کند. فاز دسترسی زودتر از موعد که با توسعه همزمان بازی همراه است نزدیک به یک سال طول خواهد کشید.

کارگردان این بازی Zach Lowery در مصاحبه اعلان کرد که Radical Heights یک پروژه پنج ماهه است که حاصل توسط تیم Boss Key Productions ساخته و عرضه خواهد شد. او توضیح داد که سازندگان این اثر علاقه زیادی به سبک بتل رویال دارند و ساخت این بازی نیز به همین دلیل آغاز شده است. ظاهر و طراحی هنری بازی شباهت زیادی به دهه هشتاد میلادی دارد اما در عین حال آینده‌گرا است و در واقع در سال 2023 رخ می‌دهد. البته تلاش بسیار زیادی شده تا Radical Heights شباهت زیادی به بازی‌های حال حاضر سبک بتل رویال نداشته باشد و شامل دوچرخه های BMX می‌شود. گیمر می‌تواند پول خود را که بعد از نابود کردن دیگر گیمر‌ها به دست می‌آورد، ذخیره کند که بعدا برای خرید لباس و اسلحه‌های جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع: Dualshockers

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − 5 =