بازی جدید کلیف بلیزنسکی یعنی LawBreakers جزو آثار موردانتظار امسال بود ولی بازیکنان زیادی در آن حضور ندارند و اخیراً از خود بلیزنسکی، نظرش را در این مورد جویا شدهاند. او پاسخ داده این بازی ناگهانی وارد دنیای بازی نشده و برنامهای هم برای آن نبوده که ناگهانی بازیکنان زیادی را به خود جلب کند بلکه تیم او قصد دارد تا آهسته و پیوسته این بازی را به چیزی بزرگ که بازیکنان آن را تحسین میکنند، تبدیل کنند.
او در ادامه توضیح داده آنها برای بازی برنامههای زیادی دارند و در آینده به پشتیبانی از این عنوان ادامه خواهند داد. او گفته با این کار، آنها ترجیح میدهند بازیشان آرام آرام در بازار جا بیفتد تا اینکه به مانند خیلی از عناوین AAA به بازار بیاید و تا یک ماه میلیونی بازیکن داشته باشد و سپس همگان از آن دل بکنند. در ادامه او توضیح داده در حال حاضر یک شخصیت جدید در حال ساخت است و دو نقشه جدید هم 99 درصد مراحل ساخت را طی کردهاند. در نهایت هم او گفته که پلتفرم Steam فضای بسیار سختگیرانهتری است و گیمرهای آن بسیار سخت پسند پس میزان رضایت 90 درصدی از این بازی در Steam کار بزرگی بوده است.
نظری ارسال کنید