اخبار بازی

سازندگان Mass Effect Andromeda: عدم موفقیت این اثر به خاطر عدم وجود تنوع بود

سازندگان Mass Effect Andromeda: عدم موفقیت این اثر به خاطر عدم وجود تنوع بود

همانطورکه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دانید یکی از بزرگترین شکست در صنعت بازیسازی بود که با توجه با اخبار جدید از یکی از کارکنان اسبق Bioware در یکی از پادکست هایی که حضور داشت ، نظر خود را در مورد شکست این بازی ابراز کرد. به نظر او یکی از دلایل کیفت بازی Mass Effect Andromeda  عدم وجود تنوع نژادی و عم توجه به نظرات کارکنان Bioware  بوده است.

«انسان های شریفی در Bioware  کار می کنند که بسیاری از آن ها هم سفید پوست هستند. تیم رهبری Mass Effect Adromeda  را اکثرا سفید پوست ها تشکیل می دادند که به نظرات کارکنان توجهی نشان نمی دادند.

منبع

امید بصیری

امید بصیری

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + دوازده =

  • یکی از بدترین بخش های بازی مربوط می شد به نژادهای داخل بازی. تو قسمت های قبلی ما با نژادهایی رو به رو میشدیم که هرچند برای پلیر جدید بودن توی دنیای بازی شناخته شده بودن و شخصیت ها اطلاعاتی ازشون داشتن پس تعجبی نمیکردن یا عکس العمل خاصی نشون نمیدادن که طبیعی بود. ولی تو اندرومدا یه نژاد جدید اومد به اسم آنگارا که کاملا جدید بود. و همه خیلی عادی برخورد میکردن! چجوری اخه؟ توی قسمت های قبلی کاملا مسئله های تبعیض نژادی، نژاد پرستی یا خیلی چیزهای دیگه رو میدیدیم که عمق زیادی در داستان بازی هم داشت ولی تو اندرومدا خیلیییییییی سطحی بود.