اخبار بازی

سازندگان No Man’s Sky روی یک بازی بزرگ کار می‌کنند

سازندگان No Man's Sky روی یک بازی بزرگ کار می‌کنند

وی جی مگ: سازندگان No Man’s Sky روی یک بازی بزرگ و جاه‌طلبانه کار می‌کنند. استودیو بریتانیایی Hello Games پس از تلاش‌های خستگی ناپذیر خود برای تجدید حیات No Man’s Sky اکنون دو پروژه دیگر در دست ساخت دارد.

به گزارش وی جی مگ، پروژه کوچک‌تر آن‌ها The Last Campfire بوده که سال گذشته در مراسم The Game Awards رونمایی شد و تاکنون اطلاعاتی از آن منتشر نشده است. اکنون به گفته شان مورای رئیس استودیو Hello Games در گفتگو با Games Radar سازندگان No Man’s Sky روی یک بازی بزرگ جدید کار می‌کنند. «ما در حال کار روی یک بازی بزرگ، جاه‌طلبانه و تا حدی هم احمقانه هستیم. ما هم‌چنان تیم بسیار کوچکی هستیم. ما کارهای زیادی در جمع خودمان انجام می‌دهیم و فکر می‌کنم به این دلیل است که همگی علاقه زیادی به آن داشته و درگیر آن هستیم. اکنون نیز کارهایی انجام می‌دهیم که اشتیاق فراوانی برای آن‌ها وجود دارد. هنگامی که برای چیزی مشتاق باشیم سعی می‌کنیم تنها روی توسعه و تولید آن تمرکز کنیم.»

جزئیات بیشتری در خصوص این بازی جدید توسط مورای در میان گذاشته نشد. با این حال Hello Games، استودیویی بوده که دو سال گذشته را صرف جبران اشتباهات خود در No Man’s Sky کرد و با پشتیبانی فراوانی که از این بازی به عمل آورد سبب شد این اثر به یکی از پرفروش‌ترین IP های جدید تاریخ تبدیل شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × پنج =