اخبار بازی

سازندگان PUBG از Epic Games به‌ خاطر Fortnite شکایت می‌کنند

سازندگان PUBG از Epic Games به‌ خاطر Fortnite شکایت می‌کنند

وی جی مگ: در ابتدا این بازی PUBG‌ بود که توانست در ژانر بتل رویال به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند. اثری که روی PC و Xbox One در دسترس قرار گرفت و توانست در سطح و اندازه‌های خود مخاطب جمع کند اما حالا با حضور Epic Games و ساخته آنها یعنی بازی Fortnite همه چیز تغییر کرده. حالا Fortnite حاکم ژانر بتل رویال است و به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث شده سازندگان PUBG از Epic Games به خاطر Fortnite شکایت کنند.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان PUBG که تحت عنوان PUBG Corp شناخته می‌شوند، رسما اعلام کرده که از هر کمپانی که ایده بازی آنها را به سرقت برده شکایت می‌کنند که این موضوع شامل Epic Games نیز می‌شود. حالا کره تایمز گزارش داده که PUBG Corp به دنبال گرفتن حکم توقیف برای Epic Games Korea است. آنها حتی اعلام کرده‌اند که از ماه ژانویه به دنبال انجام این کار هستند.

در حال حاضر بازی Fortnite نگاهی خاصی به بازار کره جنوبی نداشته اما اگر خود می‌پرسید که چرا PUBG در این کشور به دنبال توقیف Epic Games رفته باید اینگونه پاسخ دهیم که دلیل اصلی این موضوع چیزی جز eSport یا همان ورزش‌های الکترونیک نیست که در کره جنوبی به شکل جدی پیگیری می‌شود. در اصل سازندگان PUBG با شکایت از Epic Games قصد دارند فعلا دست Fortnite از حضور در مسابقات ورزش‌های الکترونیک کره جنوبی را کوتاه کنند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + نه =