اگر به یاد داشته باشید، Shadow of Mordor یکی از بازیهای غافلگیر کننده بود که توانست با ایدههای جالب خود بسیاری از گیمرها سورپرایز کند.
در صحبت با Gamespot جانشین استودیوی Monolith یعنی Michael De Plater در مورد فشار ساخت بازیهای AAA صحبت کرد. او در صحبتهای خود گفت:« استودیوی ما در حال حاضر به ساخت یک بازی بسیار بزرگ مشغول است و اگر ما شکست بخوریم قطعا بیچاره خواهیم شد. البته این قضیه میتواند بسیار هیجانانگیز باشد و برای ما انگیزه ایجاد کند.»
او در ادامه گفت:« ما در راهی که پیش گرفتیم تازه کار هستیم، اگر نتوانیم موفق شویم قطعا دیگر کسی ما را جدی نخواهد گرفت. کار روی این بازی برای ما استرس زیادی را به همراه داشت.» این بازی در تابستان سال جاری برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.
بازی فوق العاده ایه
اگه بتونه بدون باگ بیاد بیرون معرکه میشه