اخبار بازی

سازندگان Shadow of War: ساخته ما یک برداشت آزاد است

سازندگان Shadow of War: ساخته ما یک برداشت آزاد است

جدا شدن از داستان اصلی تقریبا برای طرفداران هیچ موقع خوشایند نبوده و این ناراحتی وقتی افزایش پیدا می‌‌کند که بازی ساخته شده ارتباط مستقیم با سری Lord of The Rings و کتاب‌های خارق‌العاده آن داشته باشد.

در حال حاضر نیز Monolith با ساخت Middle-Earth Shadow of War تقریبا فاصله زیادی از داستان اصلی گرفته و حتی تغییراتی را در برخی از شخصیت‌ها ایجاد کردند که هواداران را کمی ناراحت کرده است. کارگردان بازی Michael de Plater به تازگی ما VentureBeat مصاحبه انجام داد و گفت:« مردم باید این را بدانند که بازی ساخته شده توسط ما یک اقتباس است. ما از نکاتی مثل سقوط شهر Minas Ithil در بازی استفاده کردیم. ما از خیلی از ابعاد مختلف داستان کتاب و دنیای LOTR اقتباس‌های مختلفی انجام دادیم و در یک Timeline متفاوت پیاده سازی کردیم. بله بازی ما یک برداشت آزاد است.»

او در ادامه اشاره کرد:« بهترین راه ارائه داستان این سری استفاده از داستان‌های Cannon است. ما سعی کردیم تا به داستان اصلی بسیار وفادار باشیم اما قطعا نسخه مربوط به ما المان‌های مخصوص ما را در قلب خود دارد. ما بیشتر روی بخش تاریک داستان‌های تالکین تمرکز کردیم و سعی کردیم این نقاط را به تصویر بکشیم. اگر شما کتاب را خوانده باشید همیشه از خود سوال خواهید کرد اگر فردی قدرتمند از حلقه استفاده کند چه اتفاقی پیش خواهد آمد؟ گندالف، گالادریل و بورومیر همه وسوسه شدند اما در Shadow of War حالا Celebrimbor پاسخ ماست. ما میبینیم که اگر فردی مثل گالادریل حلقه را استفاده می‌کرد چه اتفاقی ممکن بود رخ دهد. ممکن بود او تبدیل به Dark Lady شده و حتی جای Sauron را بگیرد. ما بسیار تلاش کردیم تا به روح اصلی اثر تالکین وفادار باشیم اما باید گفت که صرفا داستان Shadow of War یک داستان Cannon و اصلی نیست.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × پنج =