اخبار بازی

سازندگان Skyrim مشغول ساخت سه بازی بزرگ هستند

استودیو بازیسازی Bethesda در حال حاضر به عنوان یکی از مهم‌ترین توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شود و دو بازی آخر آنها یعنی Skyrim و Fallout 4 به خوبی مورد توجه قرار گرفتند و در زمینه فروش نیز عملکرد عالی داشتند. همین مسئله باعث می‌شود که بسیاری منتظر خبرهای جدید درباره بازی بعدی آنها باشند.

تاد هاوارد کارگردان بازی‌های این استودیو در جدید‌ترین مصاحبه خود به نکاتی اشاره کرده که می‌توان طبق آنها نتیجه گرفت، Bethesda مشغول ساخت حداقل سه بازی جدید است که احتمالا دوتای آنها ساختاری شبیه به بازی‌های اصلی این تولیدکننده دارد و دیگری مربوط به تلفن‌های همراه می‌شود.

هاوارد در جریان این مصاحبه توضیح داده که «ما طی سال‌های اخیر بزرگ‌تر از گذشته شده‌ایم و این فرصت را در اختیار داریم که روی چند پروژه مختلف به صورت همزمان کار کنیم. در حال حاضر به صورت همزمان مشغول ساخت دو بازی با خصوصیاتی کلاسیک اما بزرگ‌تر از چیزی که تاکنون کار کرده‌ایم، هستیم و مراحل ساخت آنها را به صورت موازی با یکدیگر جلو می‌بریم. در حال حاضر نمی‌توانم درباره آنها صحبت کنم اما مطمئن هستم که از هر چیزی که تاکنون ساخته‌ایم بزرگ‌تر هستند.»

تاد هاوارد در بخشی از مصاحبه خود به این نکته نیز اشاره کرده که Fallout Shelter تاکنون 75 میلیون بار‌ دانلود شده که نسبت به ژوئن 2016، چیزی حدود 50 میلیون‌بار افزایش داشته.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 − 3 =