اخبار بازی

سازندگان Sniper Ghost Warrior 3 از اشتباهات خود با خبر هستند

سازندگان Sniper Ghost Warrior 3 از اشتباهات خود با خبر هستند

بازی Sniper Ghost Warrior 3 از هر نظر یک فاجعه بود. از لودینگ‌های طولانی گرفته تا تاخیر خوردن بخش چندنفره و فروش ضعیف، از همه نظر این بازی جزو بدترین عناوین امسال بوده است. حالا سازنده این بازی یعنی CI Games اعتراف کرده که آن‌ها در طول ساخت بازی اشتباهاتی را مرتکب شده‌اند که بزرگ‌ترین آن‌ها الگوپذیری از عناوین Open – World پرخرج بوده است. آن‌ها گفته‌اند از اشتباهات خود باخبرند و سعی دارند تا تیم را برای پروژه‌های بعدی، بهتر سازماندهی کنند.

Marek Tymiñski رئیس این استودیو گفته آن‌ها به جای تکیه بر توانایی‌ها و بودجه خود، به سراغ قیاس شدن با عناوین AAA بزرگ رفتند و همین باعث شد تا بازی آن‌ها به آن چیزی که باید، نرسد. او اعتراف کرده که حجم کاری که آن‎ها نیاز داشته‌اند تا بازی خود را به آن چیزی که وعده داده بودند برساند، بیشتر از حد توان تیم آن‌هاست.

او در ادامه گفته آن‌ها اینبار به سراغ ساخت یک شوتر تاکتیکال دیگر، ولی بدون ساختار Open – World خواهند رفت. البته معلوم نیست نام این بازی جدید چیست و ربطی به Sniper Ghost Warrior دارد یا نه. آن‌ها هم‌اکنون برروی Lords of the Fallen 2 کار می‌کنند.

منبع

دانیال دهقانی

دانیال دهقانی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − شانزده =