اخبار بازی

سازندگان The Last Guardian مشغول توسعه بازی جدید هستند

با هر شرایطی بود The Last Guardian بالاخره عرضه شد و حالا به نظر می‌رسد که سازندگان مشغول کار روی پروژه‌ای جدید هستند و برای انجام این کار قصد جذب نیروی جدید دارند. با توجه به اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد استودیو genDESIGN که زیر نظر فامیتو اودا کار می‌کند به دنبال جذب نیرو است.

این استودیو وبسایت جدیدی را برای انجام این کار راه‌اندازی کرده و قصد دارد تا تیمی که روی عناوین درخشانی همچون Ico، Shadow of the Colossus و The Last Guardian کار کرده‌اند را گسترش دهد. معمولا وقتی چنین فعالیت‌هایی صورت می‌گیرد با توجه به درخواست اعلام شده برای نیروها می‌توان پیش‌بینی کرد که بازی مورد مورد نظر در چه ژانری قرار می‌گیرد اما اینبار خبری از اطلاعات نیست.

درخواست‌های ارائه شده اشاره به مواردی کلی همچون انیماتور، برنامه‌نویس و طراح مراحل دارد و نمی‌توان با بررسی آنها به جزئیات پروژه مورد نظر دسترسی یدا کرد. به نظر می‌رسد که فامیتو اودا تمرکز زیادی روی این موضوع دارد که جزئیاتی از ساخته جدیدش منتشر نشود. پیش از نمایشگاه E3 گذشته اودا اعلام کرده که قصد دارد به ساختار Open World و شبیه به Shadow of the Colossus بازگردد.

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × دو =