اخبار بازی

سازندگان The Surge 2 روی یک بازی کاملا جدید کار می‌کنند

سازندگان The Surge 2 روی یک بازی کاملا جدید کار می‌کنند

وی جی مگ: در میان اخبار انتشار Vampyr و Call of Cthulhu روی Nintendo Switch، کمپانی Focus Home Interactive وظیفه نشر و تولید پروژه‌های دیگری را هم برعهده داشته که از میان آن‌ها می‌توان به بازی جدید سازندگان The Surge 2 در استودیو Deck13 اشاره کرد.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که پیش از این از همکاری مجدد Focus Home Interactive با استودیو Dontnod Entertainment که به واسطه ساخت عنوان تحسین شده Life is Strange شناخته می‌شود خبر داده بودیم این کمپانی تایید کرد باری دیگر با استودیو Deck13 سازندگان The Surge 2 برای ساخت یک بازی کاملا جدید همکاری می‌کند. ساخت یک بازی جدید با تمرکز روی تجربه چند نفره به همراه استودیو Sumo Newcastle که تولید EVE: Valkyrie را در کارنامه دارد و هم‌چنین همکاری با سازندگان World War Z یعنی Saber Interactive برای توسعه دو عنوان جدید که یکی از آن‌ها برپایه Warhammer است از دیگر برنامه‌های این کمپانی ناشر است.

استودیو Asobo Studio که هم‌اکنون در حال کار روی بازی A Plague Tale: Innocence است همکاری خود را با ناشر مورد بحث ادامه خواهد داد. مشخص نیست ادامه همکاری این دو به چه صورت و در چه حد و اندازه‌ای صورت خواهد گرفت. لازم به ذکر است Focus Home Interactive حقوق مجموعه بازی Call of Cthulhu را برای ده سال آینده در اختیار خواهد داشت.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − شش =