اخبار بازی

سازندگان Total War روی یک بازی شوتر اول شخص کار می‌کنند

سازندگان Total War روی یک بازی شوتر اول شخص کار می‌کنند

وی جی مگ: هرچند برای سال‌ها سازندگان Total War در دید عموم تنها قابلیت توسعه بازی‌های استراتژی را داشتند اما آنها در ابتدای این نسل بازی Alien Isolation را روانه بازار کردند که نسبت به ساخته‌های قبلی آنها تفاوت‌های بسیاری داشت و به صورت اول شخص دنبال می‌شد. اطلاعات جدید اما نشان می‌دهد که سازندگان مجموعه Total War روی یک بازی شوتر اول شخص تاکتیکال مشغول کار هستند.

به گزارش وی جی مگ، نوامبر گذشته بود که استودیو Creative Assembly به عنوان سازنده مجموعه بازی Total War آگهی استخدامی را منتشر کرد که طی آن به دنبال جذب نیروهایی بودند که توانایی طراحی هسته اصلی گیم‌پلی با المان‌هایی از جمله اسلحه، حرکت و استفاده از گجت‌ها را در اختیار داشته باشند. آگهی استخدام جدید این استودیو اما اطلاعات کامل‌تری را از ساخته بعدی آن در اختیار ما قرار داده. در آگهی استخدام جدید استودیو Creative Assembly اعلام شده که آنها به دنبال جذب افرادی هستند که توانایی توسعه شوتر اول شخصی و تاکتیکال را داشته باشند.

با توجه به اینکه سازندگان Total War در حال حاضر مشغول جذب نیرو هستند، نمی‌توان انتظار داشت که بازی جدید آنها در نمایشگاه E3 2018 معرفی شود و احتمالا باید سال آینده و در رویداد دیگری شاهد معرفی کامل بازی آنها باشیم که ممکن است حتی ادامه‌ای برای بازی Alien Isolation‌ باشد که مجموعا عملکرد موفق را از خود به جا گذاشت.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + 8 =