اخبار بازی

سازندگان Uncharted به فیلم این اثر علاقه‌ای ندارند

سازندگان Uncharted به فیلم این اثر علاقه‌ای ندارند

وی جی مگ: در مراسم DICE 2018 کارگردان عنوان Uncharted 4 یعنی نیل دراکمن نیز حاضر بود و دید خود را نسبت به آنچه که فیلم Uncharted باید باشد به اشتراک گذاشت.

به گزارش وی جی مگ، به گفته نیل دراکمن « در ناتی داگ ما از اینکه اقتباسی مستقیم از سری بازی‌های آن را در فیلم مشاهده کنیم هیجان‌زده نمی‌شویم و نباید داستان بازی‌ها به فیلم تبدیل شود. برای مثال قسمت اول از فیلم Uncharted نباید برداشت مستقیمی از داستان و حوادث بازی نخست باشد و سایر قسمت‌های فیلم نیز به همین روال دنبال شود.»

به گفته دراکمن، او ترجیح می‌دهد از ساخت فیملی مربوط به دوران نوجوانی نیتن دریک لذت ببرد و برای مثال حوادث فیلم در بازه زمانی بعد از مرحله نوجوانی نیتن در Uncharted 4 به وقوع بپیوندد که به همراه برادرش سم در یتیم‌خانه حضور داشت.

به نظر می‌رسد نیل دراکمن در این باره به موردی چون نسخه ریبوت Tomb Raider اشاره می‌کند که در سال 2013 عرضه شد و داستان لارا کرافت جوان و نخستین ماجراجویی‌های او را روایت می‌کرد و حال اقتباس سینمایی آن نیز که قرار است در ماه مارس 2018 اکران شود دقیقا بر اساس بازی خواهد بود.

همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شده بود نقش جوانی نیتن دریک در فیلم Uncharted توسط تام هالند ستاره فیلم Spider-Man: Homecoming ایفا خواهد شد. تهیه‌کننده اجرایی و کاگردان سریال Stranger Things نیز برای کارگردانی این اقتباس سینمایی انتخاب شده است. این در حالی است که هنوز تاریخی دقیقی برای اکران این فیلم توسط سونی ارائه نشده است.

سازندگان Uncharted به فیلم این اثر علاقه‌ای ندارند

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − پانزده =