اخبار بازی

سازندگان Xenoblade روی نسخه جدید Zelda کار می‌کنند

سازندگان Xenoblade روی نسخه جدید Zelda کار می‌کنند

وی جی مگ: سازندگان مجموعه بازی Xenoblade در استودیو Monolith Soft امروز توییتی منتشر کردند که بیان می‌دارد آن‌ها روی نسخه جدید Zelda مشغول به کار بوده و برای ساخت آن در حال استخدام چندین نیروی جدید باتجربه هستند.

به گزارش وی جی مگ، این خبر چندان غافل‌گیر کننده نبوده زیر به دنبال ساخت و عرضه بازی Skyward Sword توسط Monolith Soft، پیش از این می‌دانستیم که این تیم بیش از پیش درگیر ساخت پروژه‌های این مجموعه شده است. در سال 2017 نیز تهیه‌کننده مجموعه Zelda یعنی Aonuma توضیح داد که در حین فرایند تولید بازی Zelda Breath of The Wild، طراح‌های مراحل استودیو Monolith Soft تجربه و تخصصی که از مجموعه Xenoblade فرا گرفته بودند را به کار گرفته و کمک زیادی برای شکل‌گیری ساختار Open World عنوان Breath of The Wild کردند.

فرصت‌های شغلی که Monolith برای آن‌ها مشغول استخدام افراد جدید شده در وبسایت این استودیو منتشر شده و عبارت‌اند از : طراح مدل‌سازی، انیمیشن، افکت‌ها، کاراکتر اصلی، کانسپت‌آرت و طراح نقشه، طراح مراحل، کوئست‌ها، برنامه‌نویس کنترل شخصیت و ابزارها، برنامه‌نویس بخش اکشن، انیماتور برای بخش‌های In-game و مدیر پروژه. براساس این لیست می‌توان مدعی شد این استودیو علاوه‌بر کار روی نسخه جدید Zelda در بخش‌های توسعه عناصر Open World و طراحی مراحل آن مشارکت اساسی خواهد داشت. اشاره به طراح مدل‌سازی و طراحی شخصیت اصلی می‌تواند به این نکته اشاره کند که این نسخه از Zelda هم‌چون Xenoblade Chronicles 2 چندین استایل طراحی شخصیت خواهد داشت.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + 8 =