اخبار بازی

سازندگان Yakuza در مورد برنامه‌های سال 2017 سخن می‌گویند

سازندگان Yakuza در مورد برنامه‌های سال 2017 سخن می‌گویند 1

سال 2016 شاهد آخرین حضور شخصیت اصلی سری بازی‌های Yakuza یعنی Kazuma Kiryu بودیم. سازندگان این بازی امید بسیار زیادی به آینده دارند.

تهیه کننده این بازی Toshihiro Nagoshi صحبت‌های جالبی انجام داد و گفت:« ما امسال Yakuza 6: The Song of Life را عرضه کردیم و این نقطه عطفی در تاریخ سری بازی‌های Yakuza بود. من حس می‌کنم که خوبی‌ها و بدی‌های خاصی در مورد پایان داستان Kazuma Kiryu وجود دارد. در هر صورت من به ساخت محتوی برای این بازی ادامه می‌دهم و به نظرم این نشانه احترام به شخصیت Kiryu است. در این حال من می‌خواهم شما بدانید که می‌خواهم چیز جدیدی را معرفی کنم.» معمولا خبر‌های بزرگ مربوط به سری Yakuza همیشه در تابستان منتشر می‌شوند.

در این بین Masayoshi Yokoyama وارد بحث شد. او اشاره کرد که سال 2016 به نظر آنها طولانی ترین سال برای آنها در ساخت این سری به شمار می‌رفت. به این دلیل که آنها Yakuza 6 و Yakuza Kiwami را با فاصله بسیار کم از یکدیگر عرضه کردند. او در ادامه گفت:« حالا که ما افسانه Kiryu را به سرانجام رساندیم به نظرم 2017 می‌تواند سالی باشد که ما نگاهی به آینده داشته باشیم. من به این فکر می‌کنم که ما باید از چه راهی استفاده کنیم که Yakuza هنوز لذت بخش باشد.»

منبع

برچسب‌هاPS4 Yakuza 6 yakuza kiwami
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 13 =