اخبار بازی

سازندگان Yakuza روی یک بازی جدید کار می‌کنند

وی جی مگ: هرچند در حال حاضر سازندگان Yakuza در سگا مشغول توسعه Shin Yakuza هستند اما مدیرعامل این کمپانی یعنی هاروکی ساتومی در مصاحبه با فامیتسو توضیح داده که این استودیو مشغول ساخت بازی کاملا جدید است.

به گزارش وی جی مگ، ساتومی توضیح داده که آنها به دنبال ایجاد چالش با ساخت بازی کاملا جدید (IP) برای تمامی پلتفرم‌ها (آرکید، موبایل، کنسول و…) هستند و در حال حاضر این کار را با بازی‌های جدید در بازار آرکید و موبایل تجربه کرده‌اند. او همچنین اعلام کرده که سازندگان Yakuza مشغول توسعه یک بازی جدید هستند. بازی که مطمئنا طرفداران این استودیو با دیدن آن شگفت‌زده می‌شوند. با این حال ساتومی هیچ اطلاعات دیگری را از این بازی جدید در اختیار فامیتسو قرار نداده.

در حال حاضر طرفداران مجموعه Yakuza می‌توانند در کشورهای غربی به تجربه Yakuza 6 The Son of Life بپردازند که روز گذشته به صورت رسمی وارد بازار شد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه نسخه غربی بازی جدید از مجموعه Yakuza در دسترس نیست که فعلا در بازار ژاپن تحت عنوان Hokuto Ga Gotoku شناخته می‌شود. باید دید در نهایت سگا چه زمانی بازی جدید سازندگان Yakuza را به صورت رسمی معرفی می‌کند. اثری که انتظار می‌رود تمرکز اصلی خود را روی کنسول‌های خانگی بگذارد.

برچسب‌هاSega Yakuza Yakuza 6
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × پنج =