اخبار بازی

سبقت آمار تعداد گیمرهای Fortnite از GTA Online

وی جی مگ: ساخته جدید Epic Games یعنی Fortnite به محبوبیت فراوانی دست پیدا کرده و دلیل اصلی آن قسمت Battle Royale است. به نظر میرسد که آمار تعداد گیمرهای Fortnite حتی از GTA Online نیز سبقت گرفته است.

به گزارش وی جی مگ، بر اساس اطلاعاتی که توسط SuperData منتشر شده در ماه فوریه Fortnite توانسته تا کاربر‌های فعال بیشتری نسبت به GTA 5 داشته باشد. البته باید در نظر داشته باشید که Fortnite Battle Royale یک بازی رایگان است و برای تجربه آن نیاز به خرید آن ندارید. این بازی تا به امروز بیش از 40 میلیون نفر دانلود شده و همچنین رکورد بیشترین مخاطب همزمان نیز با آمار 3.4 میلیونی به آن تعلق دارد.

با توجه به اینکه قسمت GTA Online منبع اصلی درآمد برای راکستار است، کنار گذاشته شدن آن توسط Fortnite خبری بسیار خارق‌العاده است. فروش درون برنامه‌ای آیتم‌ها در این بازی همچنین از GTA Online و FIFA 18 بیشتر است و تنها Call of Duty WW2 توانسته تا در این زمینه موفق‌تر ظاهر شود. در انتها همچنین بازار بازی‌های Free-to-Play روی کنسول‌ها به لطف Fortnite بیش از 359 درصد افزایش شده است! نظر شما در مورد موفقیت‌های Fortnite چیست؟

منبع: Gamingbolt

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 3 =