اخبار بازی

ستاره فیلم The Witcher از بین 200 نفر انتخاب شده!!

ستاره فیلم The Witcher از بین 200 نفر انتخاب شده!! 1

آقای خوش چهره یعنی Henry Cavill در نقش Geralt of Rivia بازی میکند، سریالی که به زودی توسط Netflix پخش می شود و The Witcher نام دارد و اقتباسی مستقیم از همین بازی ست. این روزها به خاطر انتخاب این بازیگر به عنوان نقش اول سریال ویچر انتقادهای بسیاری شنیده می شود که نت فلیکس را مورد هجمه قرار داده است.

نت فلیکس در جواب انتقادها به خاطر انتخاب بازیگر سابق نقش سوپر من برای گرالت گفته که برای انتخاب بازیگر مورد نظر 207 نفر را مورد بررسی قرار داده و Henry Cavill از میان 207 نفر انتخاب شده است!!! در جریان Comic-Con تهیه کننده اجرایی این سریال یعنی Lauren S. Hissrich افشا کرد که 207 نفر برای نقش گرالت مورد بررسی قرار گرفته اند ولی همواره Henry Cavill را در ذهن خود به عنوان بازیگر این نقش تصور میکرده و به پیشنهاد وی به شدت و سریعا واکنش نشان داده.

وی جی مگ: نکته جالب این اتفاق تنها این نیست که Henry Cavill یک بازیگر بزرگ و خوب است، بلکه او این نقش را بسیار دوست دارد و یکی از فن های سفت و سخت این سریال است و به همین دلیل دقیقا میداند که کمپانی و تهیه کننده این سریال چه چیزی را می خواهند. این قضیه هم بد نیست گفته شود که Henry برای به دست آوردن این نقش بسیار تلاش کرده تا حدی که تماسها و مکاتبات و پافشاری وی گاهی از حد گذشته و تا حد اذیت کردن پیش رفته است.

البته که کاراکترهای مهم و زیادی در سریال The Witcher وجود دارد ولی به هرحال مهمترین آنها Geralt است و بازیگران زیادی نیز می توانستند در این نقش ایفای نقش کنند. ناگفته نماند که Lauren S. Hissrich روشن نکرد که چه بازیگران دیگری برای این نقش در نظر گرفته شده بودند. سریال ویچر قرار است تا آخر سال میلادی جاری منتشر شود ولی هیچ تاریخ رسمی اعلام نشده و برخی شایعات از انتشار این سریال در ماه دسامبر(آذر ماه) خبر می دهند.

به نظر شما این سریال می تواند عطش گیمرها و طرفداران آتشین بازی ویچر را برطرف کند؟

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده + دو =