اخبار بازی

سخنان سم لیک در مورد درهم آمیخته شدن صنعت فیلم و بازی

سخنان سم لیک در مورد درهم آمیخته شدن صنعت فیلم و بازی

طی یک سخنرانی در فستیوال بازی تریبکا (Tribeca)، از کارگردان نوآوری بازی‌های Quantum Break و Alan Wake یعنی سم لیک (Sam Lake) سوال شد که آیا روزی بازی‌های ویدیویی با فیلم‌های سینمایی در هم آمیخته خواهند شد یا خیر.

او به این صورت به این سوال پاسخ داد که فکر می‌کند روزی این دو صنعت به هم خواهند پیوست و در هم آمیخته خواهند شد، این اتفاق هم به شیوه غیرمنتظره رخ خواهد داد. او در صحبت هایش اشاره کرد:« بله، من فکر می‌کنم که آن‌ها شاید روزی در هم آمیخته شوند آن هم به شیوه های غیرمنتظره. در همین حال، من فکر می‌کنم که لذت و پرمایگی زیادی در وجود دو مدیوم مختلف که می‌توانید آثاری از هر کدام انتخاب کنید وجود دارد. این حالت به رفتن به یک شکلات فروشی شبیه است. ما در جایگاه شادی قرار داریم که در آن سرگرمی و هنر بسیار زیادی برای تجربه وجود دارد.»

او همچنین در ادامه گفت:« من نمی‌دانم که آیا “حتما” باید این دو در هم آمیخته شوند، ولی بدون شک می‎‌دانم که در هم آمیخته شدن همیشه به وقوع خواهد پیوست. یک بار دیگر می‌گویم، [این اتفاق] به شکلی غیرمنتظره خواهد بود.»

لیک به این صورت صحبت‌هایش را ادامه داد که فکر نمی‌کند که نیازی باشد تا یک مدیوم سرگرمی اصلی پیدا شود. قدرت زیادی در وجوه مختلف داستان سرایی وجود دارد و طبق گفته لیک این مسئله فوق‌العاده است.

منبع

 

دانیال دهقانی

دانیال دهقانی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + 18 =

  • امیدوارم که اینجوری نشه.
    البته این دو تقریبا الان هم در کنار هم راه میرن ولی ادغام نشن خیلی بهتره.
    دوست دارم بشینم Inception یا MI رو دو ساعت بدون دردسر ببینم. بدون اینکه از جام تکون بخورم یا اینکه یه کنترلر بگیرم دستم و از دقیقه 30 تا 60 فیلم رو خودم رقم بزنم.
    فرض کن فیلم هندی رو با بازی ادغام کنن.
    داری آبشیک باچان رو میبنی یهو میرسه به قسمت رقص فیلم باید بلندشی مثل جاست دنس برقصی امتیاز بگیری تا بتونی ادامه فیلم رو ببینی!!!!
    اوه مای …….