اخبار بازی

سرقت کدهای Friday the 13th و فروش آنها روی eBay

سرقت کدهای Friday the 13th و فروش آنها روی eBay

وی جی مگ: به نظر می‌رسد که کد‌های مربوط به پشتیبانی کنندگان بازی Friday the 13th که دزدیده شده بود نهایتا در eBay فروخته شده بود.

همانطور که می‌دانید، Friday the 13Th با کسب بودجه از طریق Kickstarter ساخته شده بود و تیم سازنده وظیفه دارد که برای هر کسی که از بازی پشتیبانی کرده یک نسخه در نظر بگیرد. شک و تردید در مورد فروش کد‌ها از جایی شروع شد که یکی از کاربران وب‌سایت ردیت اشاره کرد که کد‌های مخصوص بازی در eBay فروخته می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، تیم سازنده در ابتدا به این فکر بود که پشتیبان‌های بازی در Kickstarter مشغول به فروختن کد‌های اضافه هستند اما آنها از جایی مشکوک شدند که کاربری که کد‌ها را می‌فروخت ماه‌ها به اینکار ادامه داد و آنها را به قیمت 100 دلار می‌فروخت. این فروش حتی به آیتم‌های مخصوص داخل بازی نیز رسیده بود. بازخورد موجود در صفحه نشان می‌داد که او چندین هزار دلار فروش داشته است.

یکی از اعضای تیم سازنده در ردیت اعلام کرد که این کد‌ها دزدی هستند و به نظر یکی از شرکت‌های مسئول پخش کد‌ها در این فرآیند به فرد سارق کمک کرده است. همه کد‌هایی که استفاده نشده بودند بلافاصله بعد از این اعلامیه باطل شدند. فروشنده در وب‌سایت eBay سابقه فروش بازی‌های دیگری مثل LawBreakers که توسط Limited Run Games منتشر شده بودند را نیز دارد. این شرکت مسئولیت انتشار نسخه فیزیکی Friday the 13th را نیز بر عهده داشت. هنوز مشخص نیست که واقعا این دزدی توسط چه کسی انجام شده است ما قطعا این مسئله در آینده مشخص خواهد شد.

سرقت کدهای Friday the 13th و فروش آنها روی eBay

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × چهار =