اخبار بازی

سرنوشت متفاوت Father Gascoigne در نسخه اولیه Bloodborne

سرنوشت متفاوت Father Gascoigne در نسخه اولیه Bloodborne

وی جی مگ: زمان زیادی از انتشار اولیه Bloodborne می‌گذرد اما همچنان این انحصاری PS4 طرفداران سرسخت خود را باقی نگه داشته که هر روز به دنبال پیدا کردن نکته ناگفته‌ای درباره این اثر هستند. در آخرین اطلاعات به دست آمده مشخص شده که Father Gascoigne در نسخه اولیه Bloodborne با رویکردی کاملا متفاوت پیش روی گیمرها قرار می‌گرفته.

به گزارش وی جی مگ، لنس مک‌دانلد که تخصص زیادی از در بررسی بازی‌های مختلف استودیو FromSoftware دارد به تازگی با انتشار ویدئویی از سرنوشت متفاوت Father Gascoigne در نسخه اولیه Bloodborne خبر داده. مک‌دانلد با بررسی کد‌های نسخه اول بازی توانسته متوجه حضور سکانسی شود که در محصول نهایی جایی نداشته.

برای کسانی که نمی‌دانند باید توضیح دهیم که در اصل Father Gascoigne اولین باس Bloodborne است که گیمر باید آن را شکست دهد. با این حال بررسی کد‌های نسخه اول این اثر نشان می‌دهد که اولین‌بار گیمر روی Great Bridge با Father Gascoigne مواجه شده و در ادامه این فرصت را داشته که ادامه بازی را تا بخش نامشخصی همراه با این شخصیت جالب توجه ادامه دهد.

در اصل Father Gascoigne در نسخه اولیه Bloodborne به عنوان یکی از شخصیت‌های همراه طراحی شده اما نهایتا برخی دیالوگ‌های آن حذف و به باس اول ساخته FromSoftware تبدیل شده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × پنج =