اخبار بازی

سرنوشت Star Wars Battlefront 2 برای Battlefield 5 تکرار نمی‌شود

وی جی مگ: چند ماه از انتشار Star Wars Battlefront 2 می‌گذرد و حالا این بازی با تغییرات ایجاد شده توانسته به مرور نظر برخی از گیمرها را جلب کند. اکنون اما مدیران EA توضیح داده که اعلام کرده‌اند که سرنوشت Star Wars Battlefront 2 برای Battlefield 5 و Anthem تکرار نمی‌شود. در حال حاضر ساختار پرداخت درون برنامه‌ای Star Wars Battlefront 2 تغییر کرده و آیتم‌های قابل خرید تنها بخش ظاهری بازی را تحت تاثیر قرار داده و دیگر موارد همچون دسترسی به قهرمان‌ها در جریان گیم‌پلی امکان‌پذیر است.

به گزارش وی جی مگ، پتریک سادرلند رئیس طراحی کل طراحی بازی‌های EA که تا چندی پیش ریاست استودیو‌های بین‌المللی این شرکت را برعهده داشته به تازگی در مصاحبه خود با وبسایت ورج توضیح داده که EA از اشتباهات اخیر خود به خوبی درس گرفته و قصد تکرار  آنها را در Battlefield 5 و Anthem ندارد. سادرلند در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرده که آنها در ابتدا قصد استفاده از سیستم به کار گرفته شده در Star Wars Battlefront 2‌ را نداشته‌اند اما در نهایت موفق نشده‌اند ساختاری مناسب را به کار گیرند.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که Battlefield 5‌ در زمان معرفی و Anthem هر دو از سیستم‌های پرداخت درون برنامه‌ای استفاده می‌کنند اما اینکه چه آیتم‌ها و قابلیت‌هایی را از این طریق در اختیار گیمر قرار می‌دهند، مسئله‌ای است که احتمالا در آینده‌ای نزدیک جواب آن را دریافت می‌کنیم.

منبع: The Verge

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + دو =