اخبار بازی

سرورهای Conan Exiles موقتا از دسترس خارج شدند

کسانی که تاکنون Conan Exiles را تجربه کرده‌اند، احتمالا با میزان زیادی از لگ روبرو شده‌اند. به نظر می‌آید که سازندگان بازی انتظار این تعداد گیمر را نداشته و با توجه به این مسئله در زمینه سرور دچار مشکلات جدی شده‌اند. در همین راستا تیم سازنده بازی اعلام کرده که فعلا به صورت موقت سرورها از دسترس خارج می‌شوند تا مشکل به طور کامل حل شود.

استودیو Funcom برای دسترسی اولیه از طریق استیم که ابتدای از هفته گذشته شروع شد، 100 سرور عمومی را در نظر گرفته بودند و این عدد را تا 200 سرور ارتقا دادند تا فشار موجود پخش شود اما به نظر می‌رسد که باز هم مشکلی را برطرف نکرده است. همین مسئله باعث شده همکاری Funcom و PingPerfect که میزبانی از سرورها را برعهده داشته، متوقف شود.

سازندگان بازی توضیح داده‌اند که «با توجه به حضور تعداد زیادی از گیمرها در Conan Exiles و فشار بالای سرور‌ها متاسفانه همکار ما در این زمینه عملکرد خوبی از خود به نمایش در نیاورده و نتوانسته انتظارات ما در بخش فنی و آنلاین را برآورده کند. با در نظر گرفتن این مسئله ما قرارداد همکاری خود با PingPerfect را لغو کرده و در حال حاضر به دنبال سخت‌افزار و سرورهای ایده‌آل برای میزبانی از گیمرها هستیم.»

در حال حاضر تعداد زیادی از شرکت‌ها آمادگی خود برای همکاری با سازندگان Conan Exiles را اعلام کرده‌اند اما احتمالا فرایند انتخاب گزینه مناسب و فراهم کردن سخت‌افزار مورد نیاز چند روز طول می‌کشد. در حال حاضر گیمرها تنها می‌توانند از طریق 7500 سرور خصوصی موجود این بازی را تجربه کنند.

هرچند فرایند ساخت Conan Exiles به پایان رسیده و فعلا در مرحله آزمایش اولیه قرار دارد اما قرار است که به احتمال فراوان امسال برای Xbox One و PS4 منتشر شود.

 

منبع

برچسب‌هاConan Exiles funcom PS4 xbox one
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − چهار =