اخبار بازی

سری Assassin’s Creed، هنوز هم پرفروش‌ترین فرنچایز Ubisoft است

سری Assassin’s Creed، هنوز هم پرفروش‌ترین فرنچایز Ubisoft است 1

برای سالهای زیادی، سری بازی های Assassin’s Creed جزو پرفروش ترین عناوین دنیای گیم بوده اند و تعداد نسخه‌‌های فروخته شده از بازی همچنان روند خوبی را طی می‌کنند. امروز طی توییتی که توسط یکی از آنالیزگران صنعت گیم یعنی Daniel Ahmad منتشر شد، به این نکته اشاره شد که سری Assassin’s Creed، موفق ترین فرنچایز شرکت Ubisoft از نظر مالی است.

این سری موفق شده است تا 140 میلیون نسخه فروش داشته باشد و این عدد شامل تمامی ورژن های مختلف این فرنچایز محبوب، می باشد. امسال این سری 12 ساله شد و این به این معناست که بطور میانگین هر نسخه از این بازی در طی هرسال 11.5 میلیون نسخه، فروخته است که عدد بسیار تعجب برانگیز و بالایی می‌باشد. سری بعدی‌ای که از نظر فروش برای Ubisoft در جایگاه دوم قرار دارد نیز، Just Dance می‌باشد. اما با وجود رتبه‌ی دوم، این سری تقریبا چیزی حدود نیمی از فروش سری AC را داشته است که عددی معادل با 70 میلیون نسخه است.

سری Assassin’s Creed، هنوز هم پرفروش‌ترین فرنچایز Ubisoft است 2

برگرفته شده از: DualShockers

نیما هاشمی

نیما هاشمی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + 4 =

  • سلام اقا میثم یه سوال دارم میخوام سری ویچر رو بازی کنم دو تا سوال داشتم
    1. بازی فقط سه قسمت داره (قسمت فرعی نداره)
    2.اگه انگلیسیم افتضاح باشم میتونم داستان رو بفهمم

  • همیشه گیم پلی خوب موسیقی خوب و داستان نسبتاً خوب رو داشته و باگ های زیاد رو داشته که همه اینا به غیر از اخری بازی رو جذاب میکنه ولی قسمت سوم یادمه یکی رو میزدی بعد سه نفر میومد دنبالت یه دور تو شهر میزدی میشد 20 نفر یک نفره بیست نفرو میزدی میکشتی نصف جونت کم میشد که اونم بعد 8 ثانیه پر میشد هر کی هم میمرد سرش 180 درجه میچرخید دستش میرفت تو کمرش پاهاشم 180 درجه باز میشد ولی این نسخه های جدید با بدبختی سه نفرو کشتیم ولی یه جورایی به اساسین نزدیک تره ( نا سلامتی مخفیانه میکشتن) الان چند روزه دارم اهنگ Ezios Family گوش میدم خیلی این اهنگ احساسی واقعا شاهکاره همیشه موسیقی خوب رو داشته