اخبار بازی

سناتورهای آمریکایی علیه Loot Box

سناتورهای آمریکایی علیه Loot Box

وی جی مگ: شاید عده بسیار کمی می‌توانستند حدس بزنند که مشکلات و بحث‌های پیش‌آمده به خاطر وجود Loot Box و پرداخت درون برنامه‌ای در Star Wars Battlefront 2 در آینده‌ای نزدیک به حضور سیاست‌مداران ختم خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، حالا قسمتی جدیدی از مبارزه ضد Loot Box با حضور سه سناتور واشنگتنی در حال شکل‌گیری است. آنها قصد دارند تا مشخص کنند که استفاده از لوت باکس آیا مصداق قمار و شرط‌بندی است یا خیر. اگر این شرایط ثابت شود شاید تاثیر زیادی رو صنعت بازی بگذارد.

این لایحه اولین بار حدود 20 روز پیش ارائه شده بود و بر اساس برنامه‌ریزی قرار است که دو روز آینده بررسی آن انجام شود. در این لایحه مشخص شده که کمیته شرط‌بندی واشنگتن باید در مورد استفاده از لوت‌باکس و آیتم‌های تصادفی در بازی که با پول خریده می‌شوند، تحقیق کرده و مشخص کند که آیا اینکار مصداقی از قمار است یا خیر. هدف اصلی از لایحه این است که از کودکان و افراد کم سن و سال‌تر در مقابل اینگونه رفتار‌ها محافظت شود. همچنین سناتور‌ها سازندگان بازی را به عدم شفاف‌سازی در مورد استفاده از لوت باکس محکوم کردند.

به نظر می‌رسد که سناتورها قصد دارند تا اقدام جدی در مقابل استفاده از لوت‌باکس‌ها انجام دهند و اعلام کردند که نتایج تحقیقات نهایتا تا اول دسامبر 2018 منتشر خواهد شد. سناتور Ranker اعلام کرد که اگر والدین می‌دانستند که لوت‌باکس‌ها تاثیر منفی روی نوجوانانشان دارد هرگز این بازی‌ها را به عنوان هدیه کریسمس به آنها نمی‌دادند. باید دید که نهایتا مبارزه سیاست‌مداران آمریکایی ضد لوت‌باکس و پرداخت درون برنامه‌ای برای خرید آیتم‌های تصادفی به کجا خواهد رسید.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده + دو =