اخبار بازی

سه بازی کلاسیک از سری بازی Doom روی کنسولهای نسل هستم + آپدیت خبر

سه بازی کلاسیک از سری بازی Doom روی کنسولهای نسل هستم + آپدیت خبر 1

طی کنفرانس کمپانی Bethesda  در نمایشگاه QuakeCon سه بازی کلاسیک از مجموعه Doom برای عرضه روی PS4 و XBOX One و Nintendo Switch معرفی شدند. بازی Doom ساخت 1993 و Doom II ساخت 1994 و همچنین Doom 3 که در سال 2004 ساخته شده است، بازی هایی هستند که برای عرضه روی کنسولهای نسل هشتم معرفی شدند.

کمپانی Panic Button که پورت بازی های مهمی مثل Doom (2016) و Wolfenstein: The New Colossus و همچنین Wolfenstein: Youngblood را برای Nintendo Switch در کارنامه خود دارد، روی این سه بازی کار کرده است.

همانطور که گفته شد این 3 بازی برای 3 کنسول نسل هشتمی منتشر شده و علاوه بر آن برای Android و iOS نیز در دسترس خواهند بود. قسمت بازی Doom و Doom II هرکدام 5 دلار و قیمت Doom 3 نیز 10 دلار است. برای انجام این بازی باید اکانت رایگان Bethesda را نیز داشته باشید و برای اولین بار باید به صورت آنلاین بازی را آنلاک کنید و پس از یکبار لاگین شدن به اکانت، دیگر نیازی به آنلاین بودن نیست.

این روزها Bethesda مشغول آماده سازی بازی جدید خود Doom Eternal است که بیست و دوم نوامبر یعنی اول آذر ماه برای کنسولهای نسل هشتم و البته Stadia عرضه می شود.

آپدیت خبر (ششم مرداد)
بر اساس آخرین اخبار، Bethesda آپدیتی برای این 3 بازی منتشر کرده که کاربران برای فعال کردن بازی احتیاجی به ساخت اکانت آنلاین بتسدا و اکتیو بازی برای اولین بار ندارند و بعد از خرید بازی بدون آنلاین شدن و ساخت اکانت می توانند به انجام بازی بپردازند.
تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − پنج =