اخبار بازی

بعد از سه سال H1Z1 بالاخره به صورت رسمی عرضه شد

وی جی مگ: استودیو Daybreak Games به عنوان سازنده H1Z1 راضی به خارج کردن ساخته خود از حالت Early Access شد و بعد از سه سال H1Z1 را به صورت رسمی عرضه کرد. اولین‌بار در ژانویه سال 2015 بود که این عنوان در استیم قرار گرفت و در سال 2016 تبدیل به دو بازی H1Z1: Just Survive در سبک Survival و H1Z1: King of the Kill در ژانر Battle Royale شد. نهایتا Just Survive بخش اول نام خود از دست داد و King of the Kill و با نام H1Z1 برای بار دیگر معرفی شد.

به گزارش وی جی مگ، حالا با گذشت سه سال H1Z1 رسما وارد بازار و همراه با آن حالت جدیدی تحت عنوان Auto Royale معرفی شده. حالتی که درست مانند نامش ترکیبی از سبک Battle Royale و استفاده از وسایل نقلیه است. در این قسمت گیمرها در 30 تیم چهار نفره قرار گرفته و باید در نقشه بازی رانندگی و دیگر گیمرها از پا در آورند. همچون دیگر عناوین Battle Royale آخرین تیم باقی مانده به عنوان برنده مسابقه معرفی می‌شود.

در ادامه می‌توانید جزئیات عرضه دقیق بازی به صورت رسمی را مشاهده کنید:

  • Tactical Deployment: Players can choose which area to parachute into at the start of a match using a heat map that shows locations of where other players spawn.
  • Airdrop Revamp: The airdrop system has been refined to add more points of contention, increasing the drop frequency and item value.
  • Season 1: The official first in-game Season for H1Z1 starts with an all-new scoring algorithm designed to reward consistency and aggression, not just a player’s 10 best placements.
  • Mini Map: Players now have the option to turn on a mini map to help the navigate the world.
  • Founder’s Item: All players who bought H1Z1 during Early Access will receive a special in-game shirt.

نهایتا باید به این نکته اشاره کنیم که H1Z1 در حال حاضر با قیمت 19.99 دلار روی PC برای خرید موجود است و همراه با آن می‌توانید حالت جدید Auto Royale را نیز تجربه کنید.

بعد از سه سال H1Z1 بالاخره به صورت رسمی عرضه شد

منبع

برچسب‌هاAuto Royale Daybreak Games H1Z1 pc
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 2 =