اخبار بازی

سه کمپانی برای استفاده از Loot Box جریمه شدند

وی جی مگ: استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای و Loot Box طی یک سال گذشته حواشی بسیاری را برای صنعت بازی به وجود آورد و حالا رسانه کره هرالد خبر داده که سه کمپانی حاضر در کره جنوبی برای استفاده از Loot Box جریمه شدند.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات منتشر شده نشان از این دارد که کمپانی‌های NextFloor، Netmarble و Nexon تقریبا به صورت کل چیزی حدود یک میلیون دلار از سوی وزارت تجارت این کشور جریمه شدند. در جریان این حکم کمپانی Nexon مبلغ 875 هزار دلار، Netmarble جریمه 55 هزار دلاری و NextFloor مبلغ 4600 دلار را باید پرداخت کنند. دلیل اصلی بالا بودن جریمه Nexon بازی آنها یعنی Sudden Attack است که شکایت‌های متعددی را برای آنها به همراه داشته. برای این بازی Nexon رویداد خاصی را تعریف کرده بود که طی آن Loot Box فروخته شده روی جریان اصلی گیم‌پلی تاثیرگذار بود.

وزارت تجارت کره جنوبی اعتقاد دارد که خرید این Loot Boxها برای به دست آوردن قطعات پازل معرفی شده می‌تواند حتی تا 430 دلار هزینه به همراه داشته باشد که روی گیمر تاثیر منفی داشته و باید متوقف شود. هنوز اطلاعات چندانی از دلایل جریمه NextFloor و Netmarble در دسترس نیست که باید مبلغی به مراتب کمتر از Nexon را پرداخت کنند.

منبع: The Korea Herald

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × دو =