اخبار بازی

سوتی بزرگ اکتیویژن در تریلر بازی Call of Duty: Ghosts

gameemag---cod-fans-reactions

تریلر رسمی بازی Call of Duty: Ghosts همراه با رونمایی از ایکس باکس جدید به نمایش در آمد.خیلی از شما حتما با نمایش موتور جدید بازی که در واقع آپگرید شده از موتور قبلی است و نمی توان نام موتور جدید بر روی ان گذاشت شگفت زده شدید.اما باز هم نمایش بصری بازی به اندازه دو بازی بزرگ Crysis 3 یا Battlefield 4 نبود.یکی از کاربران خارجی با نام توماس عکس زیر را در دنیای مجازی پخش کرده است که خبر از گاف بزرگ تیم سازنده بازی Call of Duty: Ghosts می دهد.

همانطور که به راحتی ما در عکس می بینیم،خورشید در سمت راست است و تشعشع آن در سمت چپ نمایان شده است!این موضوع را می توانید در ثانیه 26 تریلر مشاهده کنید.باید گفت اگر اینطور باشد پس بازی اکتیویژن دارای دو خورشید بوده است!!این سوتی خیلی واضح خبر از عملکرد غیر حرفه ای اکتیویژن می دهد،درواقع انها به شعور مخاطبان خود توهین کرده اند.

Untitled-COD-Ghosts-Lighting

در خبر قبلی بود که گفته شد بازی از موتور جدید بهره نمی برد!به هر حال اگر قرار باشد این بازی برای نسل بعد به نمایش درآید باید بتواند با موتور های کرای انجین و فراست بایت 3 رقابت کند ولی آیا قدرت اکتیویژن تا این حد هست آن هم با این سوتی که از اصول اولیه بازی سازی است؟

محمد جلیلی

محمد جلیلی

12 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + 6 =

  • جریان کالاف و بتل شده جریان pes و fifa تا زمانی که فیفا خوب راه نیافتاده بود همه میگفتن pes اخرشه ولی الان pes دیگه وقتشه بره جمش کنه چون کم آورده کالاف هم همینطوره چند ساله داره بی هدف بازی میسازه ولی واقعا بتل چه توی شماره 3 و چه الانش نشان داده واقعا حرف برای گفتن داره دروه کالاف سر امده مگر اینکه بخواد دست به انقلاب تو بازی سازی بزنه که بعید میدونم

  • واقعا اون کسی که بگه این سوتیه شعور نداره و چیزی نمی فهمه . نور بالا برای انفجار هست و نور سمت چپ برای خورشید

  • javad
    یعنی اون بنده خدایی که این عکسو تو نت منتشر کرده ۱% شعور هنر و گرافیک نداشته و اصلا نمیدونسته Glow چیه flare چیه bounce نور چیه… یارو خیلی خل بوده. و از شما هم بعید بود که بدون هیچ تحقیقی چنین عکس مضخرفی توی سایتتون گذاشتید. اگه یک ذره توی طبیعت توجه و دقت کنید هزاران نمونه از glow خورشید از یک سمت و تشعات دومش در سمت دیگه میبینید که یک عمر کاملا طبیعیه.
     0 0 i 

    نه بابا!!!
    اون نور سمت چپ تصویر Geometric Light beam/Shafts هست که اشتباهی به دست طراح ها توی زاویه اشتباه گذاشته شده!!!

  • یعنی اون بنده خدایی که این عکسو تو نت منتشر کرده 1% شعور هنر و گرافیک نداشته و اصلا نمیدونسته Glow چیه flare چیه bounce نور چیه… یارو خیلی خل بوده. و از شما هم بعید بود که بدون هیچ تحقیقی چنین عکس مضخرفی توی سایتتون گذاشتید. اگه یک ذره توی طبیعت توجه و دقت کنید هزاران نمونه از glow خورشید از یک سمت و تشعات دومش در سمت دیگه میبینید که یک عمر کاملا طبیعیه.

  • iload
    سلام
    یه بار دیگه بتل ۳ رو ببینید کلی از این باگا داشت . از رفلکت های اشتباه روی زمین تا چیزای دیگه . بعدشم اون نور ربطی به خورشید نداره . اون فیک لایت هست . یعنی یه مدله سه بعدی هست . اگرم بگیم سوتی دادن نهایتش باید اون مش رو روتیت کنن .
     3 0 i 

    اما بتل 3 اصلا از این سوتی ها نداشت و فکر کنم از کالاف دیوتی 9 هم گرافیکش بهتر بود

  • سلام

    یه بار دیگه بتل 3 رو ببینید کلی از این باگا داشت . از رفلکت های اشتباه روی زمین تا چیزای دیگه . بعدشم اون نور ربطی به خورشید نداره . اون فیک لایت هست . یعنی یه مدله سه بعدی هست . اگرم بگیم سوتی دادن نهایتش باید اون مش رو روتیت کنن .

  • ایول به این دقت . گرافیکش به قول دوستمون آپگرید شدست واسه شخصیتها بیشتر . در مورد محیط اثلا لذت نبردم . بتلفیلد برنده ی واقعیه چون ایندفعه طبق صحبتهای مستقیمش صحنه های درام زیاد داره و به داستان خیلی توجه شده . تریلر 17 دقیقه ای چنان شوکه برانگیز برام بود که کال آفو کلا فراموش کردم .

    یکی میگه هلیکوپتره ! . یکی میگه باگه !! . اگه این پیش نمایش اصلی باگه پس خود بازی چیه ؟؟! این بازتابو ساختمونو هلیکوپترو آیینه هم ! نمیتونه شکل بده . اصل گافه .

  • میثم قربانی
    آخه بهراد جان این باگ محسوب نمیشه. این سوتی یا فاجعه محسوب میشه. تو کدوم بازی تا حالا دیده شده که دو تا خورشید وجود داره؟؟؟ شاید ساده ترین و ابتدایی ترین بازی ها هم این مورد رو رعایت میکنن. مگر اینکه بعدا اعلام کنن که اونجایی که سمت راست نور شدیدی میزنه یه پروژکتور استادیومی هست که روشن هست. انقدر نورشون زیاده که تو روز هم اونجوری نور میدن. که البته خیلی بعید هست. چون تو روز پروژکتور برای چی باید روشن باشه؟؟ 3 0 i 

    همونطور که خودت هم میگی ساده ترین بازی ها هم اینو رعایت میکنن …
    کال آف دیوتی با این همه سال سابقش چنین سوتی (و یا به قول خودت “فاجعه” ای) رو نمیده! شاید اون نوری که ما از جلو به عنوان نور خورشید میبینیم یه چیزی مثل هلیکوپتر و اینا باشه!!!! :دی

    به نظر من که این یه گاف نیست و یه چیز طبیعیه که باید منتظر اومدن بازی باشیم!

  • آخه بهراد جان این باگ محسوب نمیشه.
    این سوتی یا فاجعه محسوب میشه. تو کدوم بازی تا حالا دیده شده که دو تا خورشید وجود داره؟؟؟
    شاید ساده ترین و ابتدایی ترین بازی ها هم این مورد رو رعایت میکنن.
    مگر اینکه بعدا اعلام کنن که اونجایی که سمت راست نور شدیدی میزنه یه پروژکتور استادیومی هست که روشن هست. انقدر نورشون زیاده که تو روز هم اونجوری نور میدن. که البته خیلی بعید هست.
    چون تو روز پروژکتور برای چی باید روشن باشه؟؟

  • اینی که تو یه گیم یه باگ پیدا کنی که چیز عجیبی نیست…
    همه ی گیم ها باگ دارن …
    این یک تریلر سینماتیک نیست و یه تریلر از خود گیمه! پس اینجور چیز ها طبیعیه ….
    و در ضمن یه چیزی … شاید اون نور از یه جای دیگه ای بیاد که تو تریلر معلوم نیست!!!
    به هر حال این بازی برای کنسول های نسل بعد ساخته شده و ما شاهده تحولی در گرافیک خواهیم بود و خیلی چیز ها تغییر پیدا میکنن ولی این به این معنی نیست که قرار بی عیب و نقص باشن ….
    به نظرم شما بهتره که منتظر یه تریلر دیگه بمونین و بیشتر به قدرت گرافیک و گیمپلی و داستان متمرکز شین …
    با تشکر….