اخبار بازی

سود های میلیونی و تابستانه ی Steam!

سود های میلیونی و تابستانه ی Steam! 1

امسال اولین سالی بود که Steam هیچگونه تخفیف در قالب تخفیف ویژه روزانه یا همان Daily deal نداشت و با توجه به گزارش Steamspy این مسئله سود زیادی برای استیم داشته است بنابراین احتمالا باید به این قضیه عادت کنیم!

این تخفیف مداوم بازیها باعث می شود که قیمت بازیها به اندازه سالهای پیش افت نکند. میانگین تخفیف بازیها در تابستان 2016 حدود 50 درصد بوده است ولی در سال 2015 این رقم حدود 66.67 درصد بود. اما این مسئله باعث نشد که مردم به خرید خود ادامه ندهند. تخفیفات تابستانه امسال استیم حدود 40 درصد نسبت به سال پیش برای Valve درآمد به همراه داشت (223 میلیون دلار امسال و 160 میلیون سال پیش). آقای Sergey Galyonkin از SteamSpy باور دارد که سالهای پیش مردم منتظر تخفیفات ویژه لحظه ای یا روزانه می ماندند تا بازی مورد نظر خود را خریداری کنند ولی امسال خبری از این جریان نبود و این مسئله باعث شد مردم کاری بکنند. او در صحبت های خود می گوید: “سال پیش یک رشد عظیم در روز اول تخفیفات تابستانه وجود داشت ولی امسال درآمد کلی بطور تقریبا یکسان بین روزهایی که این تخفیفات ادامه داشت پخش شد”

همچنین در ادامه، وی آماری منتشر کرد: “درآمد یک بازی 75 درصد تخفیف خورده امسال 33.5 هزار دلار بود (که سال پیش 40 هزار دلار بود). درآمد یک بازی 60 درصدی 40 هزار دلار بود (75 هزار دلار در سال پیش)، یک بازی 50 درصدی 60 هزار دلار (90 هزار دلار سال پیش)، یک بازی 33 درصدی 106 هزار دلار (90 هزار دلار سال پیش) و یک بازی 25 درصدی 120 هزار دلار (90 هزار دلار سال پیش).” وی همچنین ادامه داد که این وضع فروش برای خریداران زیاد جالب نخواهد بود ولی برای سازندگان بازیها بسیار خوب خواهند بود. منتهی به شرطی که در طولانی مدت ورشکست نشوند.

تخفیفات استیم برای شما چگونه گذشت؟

سود های میلیونی و تابستانه ی Steam!

کاوه آرانیان

کاوه آرانیان

This Is My Motto : Do it Good or don't Do it at all
Contact me at araniankaveh@yahoo.com

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − سه =