اخبار بازی

سورپرایزهای Rayman Legends برای Nintendo Switch چیست ؟

یوبی‌سافت همزمان با معرفی کامل کنسول Nintendo Switch اعلام کرد که نسخه‌ای ویژه از Rayman Legends را با عنوان Ultimate Edition برای کنسول جدید نینتندو توسعه می‌دهد. بازی که اولین‌بار روی کنسول‌های نسل قبل در سال 2013 عرضه شد و توانست موفقیت‌های بسیاری را به دست آورد.

امروز اما میشل انسل به عنوان کارگردان بازی توضیح داده که «Rayman Legends در اصل یک Board Game (بازی‌های تخته‌ای) است که باعث می‌شود هر کسی که در اتاق نشیمن شماست، مشغول تجربه آن شود. مشخصات کنسول جدید نینتندو دقیقا همان چیزی است که Rayman Legends می‌توان از آن استفاده کند. کنسولی HD، قدرتمند و قابل حمل.» انسل در ادامه توضیح داده که رابطه Nintendo Switch و Rayman Legends رابطه‌ای عاشقانه و رنگارنگ بوده و با روح نینتندو هماهنگ است.

انسل البته توضیح داده که این نسخه از Rayman Legends حاوی سورپرایزهای مختلفی شبیه به Kung Foot است اما اطلاعاتی از این حالت‌های جدید را در اختیار رسانه‌ها قرار نداده. یوبی‌سافت فعلا سه بازی را در برنامه عرضه Nintendo Switch قرار داده. Just Dance 2017 که همزمان با کنسول وارد بازار می‌شود و Rayman Legends و Steep فعلا تاریخ عرضه دقیقی ندارند.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 1 =