اخبار بازی

چرا سونی بازی‌های رایگان PS3 و PS Vita‌ را حذف می‌کند ؟

چرا سونی بازی‌های رایگان PS3 و PS Vita‌ را حذف می‌کند ؟

وی جی مگ: روز گذشته شرکت سونی بازی‌های رایگان سرویس PlayStation Plus را برای ماه مارچ 2018 معرفی کرد. با وجود عناوینی چون Bloodborne، Ratchet & Clank و Mighty No. 9، این ماه شاید یکی از بهترین لاین‌آپ‌های ممکن را برای مشترکین این سرویس به همراه داشته باشد. هم‌چنین اعلام شد شرکت سونی بازی‌های رایگان PS3 و PS Vita‌ را حذف کرده و از تاریخ 8 مارچ 2019، دیگر از طریق سرویس PlayStation Plus برای این دو کنسول بازی رایگانی قرار نخواهد گرفت.

به گزارش وی جی مگ، سونی در رابطه با این موضوع در PlayStation Blog چنین اظهار کرد که «در این موقعیت باید به شما اطلاع دهیم که از 8 مارچ 2019، دیگر از طریق سرویس PS PLUS محتویات و بازی‌های رایگان برای دو کنسول PS3 و PS VITA دردسترس نخواهند بود. البته باید اشاره کرد پس از این تاریخ نیز، تمامی محتویاتی که پیش از این برای این دو کنسول دریافت کرده‌اید تا زمانی که اشتراک PS PLUS را داشته باشید بدون هیچ‌گونه محدودیتی هم‌چنان اجازه دسترسی به آن‌ها را خواهید داشت.

PlayStation Plus هم‌چنان از طریق ارائه سرویس‌ها و محتویات مختلف سعی خواهد کرد تا رضایت کاربران و مشترکان خود را به دست آورد. صادقانه امیدوار هستیم این اقدام ما از جانب شما درک شود.»

متاسفانه اصلا جالب نیست که کنسول دستی PS VITA بزرگ‌ترین دارایی خود برای ارائه بازی را از دست می‌دهد. اما با توجه به کیفیت بازی‌های لاین‌آپ سونی در چند ماه گذشته برای این پلتفرم، واضع است این شرکت دیگر بازی بیشتری برای ارائه روی آن نداشته است.

چرا سونی بازی‌های رایگان PS3 و PS Vita‌ را حذف می‌کند ؟

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 2 =