اخبار بازی

سونی: بازی‌های PS4 در سال 2018 بسیار قدرتمند خواهند بود

سونی: بازی‌های PS4 در سال 2018 بسیار قدرتمند خواهند بود

یکی از مدیران شرکت سونی یعنی Jim Ryan اخیراً در مصاحبه‌ای به صحبت درباره بازی‌های انحصاری کنسول PS4 در سال‌های آتی پرداخته است. برخی معتقدند که استودیو‌های بازی‌سازی سونی موفق نشده اند تا بازی‌های انحصاری فوق‌العاده‌ای را برای این کنسول عرضه کنند علی‌رغم اینکه این شرکت عناوینی نظیر Persona 5 ، Nier Automata و Horizon Zero Dawn ان را امسال در کارنامه خود دارد.

آقای Jim Ryan گفته که دلیل این ادعاها احتمالاً این است که آن‌ها زیاد درباره بازی‌های خود غلو نمی‌کنند. او گفته که در یک سال اخیر آن ها بازی Horizon Zero Dawn را عرضه کردند که یک عنوان جدید بسیار موفق بوده است. آن‌ها بازی Uncharted: The Lost Legacy و Gran Turismo Sport را نیز آماده عرضه دارند. بازی‌هایی که تماماً انحصاری PS4 هستند. او گفته که فهرست بازی‌های PS4 برای سال 2018 بسیار قوی به نظر می‌رسد.

منبع

امید بصیری

امید بصیری

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده + 15 =

  • سال ٢٠١٧ كه به نظرم سال ضعيفي واسه ps4 بود
    همه بازي هاشون رو هم تو e٣ اصن تاريخ نزدن و يا اينكه انداختن سال ٢٠١٨
    واقعا بجز هورايزن و كرش تقريبا بازيي نداشت?

    • دقیقا :yes:
      به خاطر همین که رقابت خوب و همیشه رقابت باعث پیشرفت میشه اگر شرکت مایکروسافت نبود تا الان سونی خیلی از بازی های بزرگ خود را تولید نمی کرد و با خیال راحت به کارش ادامه می داد مثل الان که مایکروسافت کمی ضعیف شده در بازی سازی و سونی هم ضرورتی برای تولید بازی های درجه یک در این مقطع زمانی نمی بیند چون همین الانشم از رقیب خود خیلی جلوتره…..