اخبار بازی

سونی به دنبال احداث استودیوی جدید برای کار روی بازی PS4

سونی به دنبال احداث استودیوی جدید برای کار روی بازی PS4

وی جی مگ: سونی به دنبال احداث استودیوی جدید برای کار روی بازی PS4 است. یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت شرکت سونی در سال‌های اخیر توجه به لاین‌آپی از بازی‌های انحصاری قدرتمند در هر دو زمینه کیفی و کمی بوده است. در طول هر نسل نیز میزان تلاش‌های صورت گرفته برای این بخش باعث شده تا عملکرد درخشان‌تری از خود نشان دهد. حال به نظر می‌رسد سونی قصد ندارد از قدرت عناوین انحصاری خود بکاهد.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به آگهی استخدام جدید منتشر شده شرکت سونی به دنبال آن است تا افرادی را برای احداث استودیوی جدید به منظور کار روی یک بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص با کیفیت استخدام نماید. این استودیو در پروژه خود با بخش سرویس‌ هنرهای بصری سونی همکاری خواهد داشت. استودیویی که به واسطه کار در زمنیه موشن کپچر و انیمیشن فعالیت می‌کند و از Uncharted 4 و God of War هم می‌توان به عنوان نمونه کارهای آنان یاد کرد. اما جالب است بدانید این آگهی مدعی شده که این استودیو تازه تاسیس با همکاری استودیوی دیگری از شرکت سونی پروژه خود را توسعه خواهد داد اگرچه نام این استودیو هنوز مشخص نشده است.

«این یک پروژه سطح بالا بوده که با همکاری یکی از استودیوهای اصلی سونی پروسه ساخت آن دنبال می‌شود. اگرچه این پروژه هنوز معرفی نشده است اما ما برنامه و دیدگاه مشخصی برای تولید و انتشار این بازی داریم. این تیم سازنده جدید از تخصص و تجربه موجود و استعدادهای حال حاضر ما استفاده خواهد کرد تا در خلق این عنوان، به کیفیت بالایی دست پیدا کند.»

به نظر می‌رسد این استودیو جدید در ساخت بازی خود با استودیو محبوب ناتی‌داگ همکاری خواهد داشت. زیرا کاربری از وبسایت ResetERA مدعی شده این تیم علاوه‌بر کمک به توسعه عنوان The Last of Us: Part 2، در توسعه پروژه معرفی نشده دیگری نیز به استودیو ناتی‌داگ کمک خواهد کرد.

منبع: Gamingbolt.com

برچسب‌هاNaughty Dog PS4 PS4 Pro sony
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو − یک =