اخبار بازی

سونی به شایعات در مورد ادغام Sony Pictures و Playstation پایان داد

سونی به شایعات در مورد ادغام Sony Pictures و Playstation پایان داد 1

سونی به تازگی شایعات در مورد ادغام بخش فیلم سازی Sony Pictures با بخش Playstation به صورت کامل تکذیب کرد. این شایعه اولین بار توسط New York Post منتشر شده بود که طبق آن سونی قصد داشت تا بخش فیلم سازی Sony Pictures را با بخش Playstation  ادغام کرده و این دو بخش به صورت واحد زیر نظر Andrew House به کار بپردازند.

این شایعه از این نظر مورد توجه قرار گرفت که شرکت بزرگ سونی از سمتی با دنیای بازی و پلتفرم Playstation 4 به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده است اما Sony Pictures روز‌های زیاد خوبی را در صنعت فیلم سپری نمی‌کند و در تنگنا قرار دارد. برخلاف اینکه سونی توانسته است برند‌های معتبری را زیر چتر Sony Pictures نگه دارد اما آنها در حال حاضر رتبه بهتری از رده پنجم در باکس‌آفیس کسب نکردند. در سمت مقابل سونی با Playstation 4 در حال جابه‌جا کردن رکورد‌های فروش و ثبت آماری تاریخی است.

اما سخنگوی سونی می‌گوید که این شایعات حقیقت ندارد. او در ادامه اشاره کرد:« این صحبت‌ها فقط مشتی شایعه بی‌اساس و حدسیات هستند. Andrew House هیچ برنامه‌ای برای اداره Sony Pictures ندارد.» خب تا اینجا به نظر همه چیز تکذیب شده است اما هیچ شرکتی برنامه‌های آینده خود آن هم به این بزرگی را در محافل خبری رسمی نمی‌کند. ما همچنان امیدوار هستیم که این شایعه در حد همان حرف‌های بی اساس و حدسیات باقی بماند اما شاید مسئولان سونی در آینده‌ای نزدیک از House بخواهند تا به کمک Sony Pictures برود.

منبع

برچسب‌هاPlayStation PS4 sony sony pictures
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + 20 =