اخبار بازی

سونی به پشتیبانی از Playstation VR ادامه خواهد داد

سونی به پشتیبانی از Playstation VR ادامه خواهد داد

وی جی مگ: یکی از اقدامات شرکت سونی که باعث شد کنسول PS4 تسلط خود را بر بازار فروش و سهم عمده آن حفظ کند معامله با سازندگان عناوین تردپارتی بزرگی چون Call of Duty، Destiny، Star Wars و بازی‌های دیگر بود که همگی شامل محتویات انحصاری و باندل‌هایی برای کنسول PS4 هستند و این خود عاملی برای فروش بیشتر PS4 در بازار محسوب می‌شود.

اگرچه آنالیزور دنیای گیم آقای Lewis Ward، چندان این نکته را عامل مهمی برای خریداران نمی‌داند. به گزارش وی جی مگ، Ward در یک مصاحبه اختصاصی با GamingBolt می‌گوید « من فکر نمیکنم برای چنین مواردی بتوان از واژه انحصاری استفاده کرد. به نظرم سایر خریداران نیز به همین گونه به آن ‌نگاه می‌کنند و وجود باندل‌ها عامل چندان مهمی برای خریداران محسوب نمی‌شود.

به نظر من پلتفرم Playstation VR آینده روشنی دارد. سونی آن را به مانند PS Move رها نخواهد نکرد و به پلتفرم بلند مدتی تبدیل خواهد شد. به شخصه مایل هستم Doom را در PSVR تجربه کنم و ببینم آیا بازی هم‌چنان عالی است یا در یک ساعت اول مرا اذیت می‌کند. من فکر می‌کنم چند سالی زمان نیاز باشد تا Playstation VR به فروش 10 درصدی PS4 در آمریکای شمالی دست پیدا کند. اما به نظرم نسل بعدی این تکنولوژی حتی بهتر عمل خواهد کرد و محتویات بهتر و متنوع‌تری برای آن عرضه خواهد شد. بنابراین مسلم است سونی حداقل تا پایان دوره PS4 از Playstation VR پشتیبانی خواهد کرد.»

عملکرد Playstation VR به لطف تخفیفات و باندل‌هایی که سونی برای آن درنظر گرفت واقعا قابل قبول بوده است. بعید است سونی بعد از عرضه عناوین بزرگی چون Skyrim و Resident Evil برای این پلتفرم به پشتیبانی آن ادامه ندهد.

منبع

برچسب‌هاPlayStation VR PS4 PS4 Pro psvr sony
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 8 =