اخبار بازی

سونی تایید کرد خبری از PS5 در E3 2018 نیست

سونی تایید کرد خبری از PS5 در E3 2018 نیست

وی جی مگ: شایعات اخیر به این مسئله اشاره داشتند که احتمالا PS5 در E3 2018 و در شرایطی که عمر PS4 هنوز به پنج سال نرسیده معرفی می‌شود اما شان لیدن عضو هیات مدیره استودیوهای بین‌المللی سونی تایید کرد که چنین موضوعی صحت نداشته و خبری از PS5 در E3 2018 نیست.

به گزارش وی جی مگ، شان لیدن در جریان پادکست رسمی سونی تایید کرده که این شرکت هیچ سخت افزار جدیدی را در E3 2018 معرفی نکرده و تمام تمرکز خود را روی چهار بازی انحصاری The Last of Us Part 2، Spider-Man، Ghost of Tsushima و Death Stranding قرار می‌دهد. این مدیر سونی توضیح داده که قصد دارند در نمایشگاه لس انجلس امسال اطلاعات بیشتری را از عناوین خود در اختیار مخاطب‌ها قرار دهند. از دید لیدن نمایش بازی‌هایی همچون Ghost of Tsushima و Spider-Man به شدت مورد توجه کاربرها قرار می‌گیرد.

لیدن در کنار اشاره به Death Stranding گفته که آنها قصد دارند در E3 2018 اطلاعاتی را از The Last of Us Part 2 به اشتراک بگذارند تا گیمرها از نحوه پیشرفت توسعه این بازی باخبر شوند. با این حال هیچ اشاره‌ای در میان صحبت‌های لیدن به Days Gone نشده که چند روزی است اخبار زیادی درباره آن به دست آمده و نمایشی یک ساعته از گیم‌پلی را تجربه کرده. رویکرد فعلی سونی این بود که Days Gone را از برنامه کنفرانس خود خارج کرده اما نمایشی کامل از آن را پیش از E3 2018‌ صورت دهند. با توجه به اینکه فعلا سونی خبری از PS5 نمی‌دهد باید انتظار داشت که این کنسول احتمالا برای سال 2019 یا 2020 آماده شده و روانه بازار شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + سه =