اخبار بازی

سونی تولید مجسمه‌های Totaku را آغاز کرد

سونی تولید مجسمه‌های Totaku را آغاز کرد

وی جی مگ: به نظر می‌رسد که سونی خط تولید مجسمه‌هایی با نام Totaku را آغاز کرده که با استفاده از شخصیت‌های بازی‌های انحصاری این کنسول ساخته خواهند شد.

به گزارش وی جی مگ، تولید این مجسمه‌ها بر عهده ThinkGeek که زیر مجموعه GameStop است، خواهد بود. آغاز کار با ساخت هفت مجسمه خواهد بود که هر کدام 4 اینچ ( ده سانتی متر) طول دارند. سونی اسم این مجموعه از مجسمه‌ها را Totaki Collection در نظر گرفته که فعلا شامل Hunter از بازی Bloodborne، کریتوس از God of War، Parappa the Rapper، the Feisar FX 350 از Wipeout و Sackboy از Little Big Planet خواهد بود. البته شخصیت Heihachi از سری Tekken نیز در این مجموعه وجود خواهد داشت.

قیمت هر مجسمه 10 دلار اعلام شده است. اگر به فکر این هستید که سونی از amiibo شرکت نینتندو برای ساخت این مجسمه‌ها الهام گرفته و یا آنها را کپی کرده است باید بگوییم که به نظر اینگونه نیست. هیچ‌کدام از این مجسمه‌ها امکان اتصال و شناخته شدن توسط کنسول‌های PS4 را ندارند. همه مجسمه‌ها کاملا به صورت ثابت هستند و امکان شخصی‌سازی را نیز نخواهند داشت. سونی روز 23 مارچ را برای عرضه این مجمسه‌ها در نظر گرفته است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − سیزده =