اخبار بازی

سونی مانع انتقال شخصیت Destiny 2 شده

سونی مانع انتقال شخصیت Destiny 2 شده

وی جی مگ: هنگامی که Bungie و Activision از عدم وجود قابلیت انتقال شخصیت Destiny 2 خبر دادند طرفداران نه تنها از این اقدام خشمگین شدند بلکه در عین حال سردرگم شدند که به چه دلیل چنین اقدامی صورت گرفته است. زیرا در هنگامی که اولین نسخه از Destiny عرضه شد سازندگان اعلام کرده بودند که پلیرها به مدت سال‌ها می‌توانند به همراه یک Guardian به تجربه بازی بپردازند. به عبارت دیگر مشخص بود سازندگان قصد داشتند قابلیت انقال شخصیت را برای نسخه دوم عملی کنند اما این اتفاق صورت نگرفت.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که در آن زمان هیچ دلیلی برای این کار ارائه نشد اما اکنون جیسون شریر نویسنده و خبرنگار وبسایت کوتاکو در در قسمت جدید پادکست Splitscreen اظهار کرد در حالی که استودیو Bungie قصد داشت قابلیت انتقال شخصیت Destiny 2 را پیاده‌سازی کند اما کمپانی سونی مانع انجام این عمل شد. اگرچه جزئیاتی در این زمینه ارائه نشد اما می‌توان فرض کرد هنگامی که سونی مانع از پیاده‌سازی انتقال شخصیت در نسخه PS4 بازی شد استودیو Bungie تصمیم گرفت به کلی قید آن را بزند و از اجرای آن در سایر نسخه‌ها نیز خودداری کند.

کمپانی سونی شریک تبلیغاتی Bungie برای قسمت اول و دوم Destiny به شمار می‌رفت به همین دلیل تیم سازنده نمی‌خواست در حالی که قابلیت مورد بحث را در سایر نسخه‌ها پیاده می‌کند آن را از نسخه PS4 حذف کند. اگرچه جیسون شریر و وبسایت کوتاکو همواره منبع قابل اطمینانی برای فاش شدن اطلاعات قدیمی و جدید به شمار می‌آیند اما همواره باید عدم صحت داشتن چنین گفته‌هایی را نیز در نظر گرفت.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 3 =